تلویزین لیزری لایکا Cine 1 معرفی شد

    کد خبر :937978

لایکا رسماً از Cine 1، اولین پروژکتور فوق کوتاه خود که به عنوان تلویزیون لیزری نیز شناخته می شود، رونمایی کرد. همانطور که توسط این شرکت اعلام شده، محصول جدید با همکاری شرکت سازنده تلویزیون چینی Hisense توسعه یافته است.

بازتاب-‌به طور خاص، لایکا می گوید که پروژکتور جدید Cine 1 از فناوری لنز Summicron با عناصر غیر کروی ساخته شده مطابق با استانداردهای آن استفاده می کند. همچنین دارای یک لیزر RGB سه گانه طراحی شده توسط Hisense با طول عمر ادعایی 25000 ساعت و همچنین یک تراشه پردازش نور دیجیتال (DLP) از Texas Instruments است.

پروژکتور جدید بسیار کوتاه لایکا در دو اندازه صفحه نمایش 80 یا 100 اینچی، هر دو با وضوح 4K ارائه خواهد شد. روشنایی مدل ها به ترتیب 2100 و 2500 لومن است. برای کیفیت مطلوب تصویر، این شرکت توصیه می‌کند که نسخه 80 اینچی را در فاصله 15 سانتی‌متری از دیواری که می‌خواهید تصاویر روی آن نمایش دهید، قرار دهید، در حالی که نسخه 100 اینچی باید در فاصله 30 سانتی‌متری قرار گیرد.

لایکا Cine 1

این دستگاه دارای سیستم صوتی Dolby Atmos داخلی برای صدای فراگیر است. لایکا Cine 1 همچنین دارای تیونر تلویزیون بوده و سیستم عامل VIDAA OS Hisense را اجرا می کند که عملکرد تلویزیون هوشمند را ارائه می دهد. علاوه بر این، کاربران می توانند پخش کننده های بلوری، کنسول های بازی و سایر دستگاه های خود را از طریق ورودی های HDMI و USB متصل کنند و همچنین از هارد دیسک ها استفاده کنند.

انتظار می رود پروژکتور جدید لایکا Cine 1 در سه ماهه دوم سال 2023 راهی بازار ایالات متحده شود. مدل 80 اینچی با قیمتی در حدود 6900 دلار و  مدل 100 اینچی با قیمتی معادل 7900 دلار عرضه می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید