تغییرات در پرسپولیس منتفی شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۵۹
    کد خبر :1039042
سروش-رفیعی

سروش رفیعی با صراحت بالا نسبت به حواشی ایجاد شده و شایعات تغییرات در پرسپولیس واکنش نشان داد.

سروش رفیعی، شماره هفت پرسپولیس که خود را تا آخر فصل ممنوع المصاحبه کرده و با انتشار ویدئوهای موقت در اینستاگرامش نظراتش را می‌گوید این بار یک ویدئوی پنج دقیقه‌ای از خود منتشر کرد. صحبت‌های او را می‌خوانید:

از همه هواداران پرسپولیس عذر می‌خواهم

درود. عرض ادب. امیدوارم که حالتون خوب باشه. دیروز بازی الدحلیل رو باختیم و متاسفانه نتونستیم صعود کنیم به مرحله بعد. خیلی سخت و دردناک و ناراحت کننده بود این باخت. اینقدر حضور گرم و پرشور پرتعداد شما جو عالی رو حاکم کرده بود که واقعاً امیدوار بودیم که صعود کنیم و کنار شما جشن بگیریم.

عذرخواهی می‌کنم از همه آقایون و خانم‌ها. کسایی که توی استادیوم بودن و هوادارایی که توی استادیوم نبودن و تمام هوادارای پرسپولیس در هر جای دنیا. امیدوارم که بتونیم در ادامه راه براتون جبران کنیم.

طبیعی بود که موقعیت‌هایی به حریف بدهیم
اما یک گلایه هم دارم. ببینید ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. به گل رسیدیم و حالا روی غافلگیری گل خوردیم. ولی این خیلی طبیعیه که شما وقتی مطمئنی باید ببری بیشتر تمرکزت روی کار هجومیه.

بیشتر اضافه می‌شیم تو کار حمله و خب موقعیت‌هایی رو هم می‌دیم به حریف و علی بیرانوند هم به خاطر گرفتن همین توپاست که بهترین دروازه‌بان آسیاست. ولی ما واقعا از هر راهی که می‌تونستیم جلوی تیم خوب و قدرتمند و بازیکنای قوی و با تجربه الدحیل موقعیت‌های خیلی زیادی رو ایجاد کردیم و فشار خیلی زیادی آوردیم.

انتخاب گئورگی برای پنالتی درست بود

یه پنالتی رو دقیقه ۸۰ از دست دادیم. پنالتی رو مطمئن ترین فرد پنالتی زنمون زد. گئورگی فکر می‌کنم پارسال تا الان تقریبا ۱۳ تا گل واسه ما زده و این ۱۳ تا گل ده تاش پنالتی بوده حتی یک پنالتی را هم از دست نداده بود. این ممکنه واسه هر بازیکنی اتفاق بیفته. پس تصمیم درست گرفته شده. پنالتی تایم خوبی بوده ولی خب از دست رفته و توی اون شرایط با کیفیتی که بازیکنان دحیل داشتند متاسفانه ما گل دوم رو خوردیم و بازی رو واگذار کردیم. حتی بعد از گل دوم هم خیلی موقعیت داشتیم که به هر حال نشد.

قلاب‌هایتان را جای دیگر پهن کنید

اما بعد از بازی بازیکنان و کادر فنی می‌مونن وسط زمین، میان سمت شما که ازتون عذرخواهی کنند و تشکر کنند بابت حضورتون. اما ما با صحنه‌های روبرو شدیم که اصلا در شأن بازیکن‌ها به خصوص سرمربی و خود هوادارای پرسپولیس نبود. مطمئنم که یه عده‌ای از هوادارها به هر حال یک تنشی رو شروع کردن.

چون من میدیدم روی سکوها بچه های ۱۰ ۱۲ ساله ای که خوب قدرت تحلیلی ندارند یک شعاری رو می‌دن یا یک چیزی رو پرتاب می‌کنند. اینکه این اتفاقا از کجا آب می‌خوره، اینکه چه قضیه‌ای پشت این داستان هست اصلاً برام مهم نیست، چون می‌خوام به صراحت بگم به اون دوستان.

به اون عزیزانی که برنامه دارن واسه این کارا کسایی که توی رسانه دنبال یک مسائلی هستن، مجری‌های تلویزیونی که دنبال گذاشتن استوری و یه سری حرفا هستن؛ دوست عزیز این دریایی که منتظرید گل آلود بشه اصلا ماهی توش نیست که بخواید بگیرید! قلاباتونو ببرید جای دیگه پهن کنید چون تو پرسپولیس از این خبرا نیست.

یحیی و درویش نمی‌روند، از این خبرها نیست

تا این گروه از بازیکنان اینجا هستند این اتحاد و این رفاقت رو دارن و هوادارایی رو داریم که توی سخت‌ترین شرایط بدتر از این هم ما رو حمایت کردن اجازه نمی‌دیم که بخاطر یک برهه زمانی سختی که بر ما داره می‌گذره اون اهدافتونو پیاده کنید یا بخواید سوءاستفاده کنید از این قضیه. اینکه اسم کسای دیگه رو بیارید اینکه مسائلی رو باز کنید که حواشی ایجاد کنه، نه! از این خبرا نیست. تا ما اینجا هستیم یحیی گل‌محمدی پرقدرت به عنوان سرمربی کارشو انجام می‌ده. رضا درویش به عنوان مدیر عامل کارش رو انجام می‌ده و ما بازیکنا کنار همدیگه می‌ایستیم و با همه وجودمون برای هوادارامون و برای اسم پرسپولیس تلاش می‌کنیم.

ده بار زمین بخوریم، بار یازدهم می‌ایستیم

اگه ده بار دیگه هم زمین بخوریم کنار هم دست همدیگه رو می‌گیریم و یازدهمین بار بلند می‌شیم، پس اصلا به این فکر نکنید که پرسپولیس بخواد وارد این حواشی بشه یا اتفاقات بدی براش بیفته. ما بازی‌های حساس زیادی در پیش داریم. دربی رو در پیش داریم و امروز تمرین عالی انجام دادیم خیلی خوب ریکاوری کردیم و خیلی آماده و قبراقیم برای ادامه راهمون‌ اینقدر تجربه داریم توی این فوتبال که بدونیم باخت هم جزئی از کارمونه. فراموشش میکنیم و کنار هوادارامون هستیم. پر تلاش می‌ریم برای روزهای آینده و بالا نگه داشتن پرچم پرسپولیس. یا علی…

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید