تعطیلی ادارات دولتی ۳ استان عراق در سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس

    کد خبر :875911

مقامات شماری از استان های واقع در مرکز و جنوب عراق، ادارات دولتی را در سالروز شهادت «فرماندهان پیروزی» تعطیل کردند.

به گزارش شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، مسئولان محلی استان های ذی قار و بصره در جنوب و بابل در مرکز این کشور امروز (یک شنبه) با صدور بیانیه های رسمی، اعلام کردند که ادارات دولتی آنها فردا (دوشنبه) به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) تعطیل هستند.

در همین راستا نیز، دفتر «محمد الغزی»، استاندار ذی قار شامگاه امروز در بیانیه ای آورده که وی ضمن تسلیت به ملت عراق به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان پیروزی، تعطیلی ادارات دولتی این استان در روز دوشنبه را اعلام می کند.

پیش از آن نیز، دفتر اطلاع رسانی «اسعد العیدانی»، استاندار بصره در بیانیه ای تاکید کرد که تصمیم گرفته شده فردا ادارات دولتی این استان به مناسبت دومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی تعطیل باشند.

«حسن مندیل»، استاندار بابل نیز به نوبه خود در بیانیه ای عنوان کرد: همزمان با سالگرد دردناک حادثه فرودگاه و شهادت فرماندهان پیروزی که با حادثه دردناک روی داده برای مردم ما در بخش «جبله» مصادف شده، تصمیم گرفته شد که فردا همه ادارات دولتی به جز ادارات خدماتی و امنیتی تعطیل شوند.

یادآور می شود که سردار سلیمانی، المهندس و همراهان آنها بامداد سیزدهم دی ۱۳۹۸ مصادف با سوم ژانویه ۲۰۲۰ میلادی، در حمله هوایی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین المللی شهر بغداد، پایتخت عراق به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید