تعداد کاربران ماهانه اسنپ چت از 750 میلیون عبور کرد

    کد خبر :976415
اسنپ چت

ده سال قبل بود که اسنپ چت شروع به کار کرد و طی یک دهه فرازونشیب‌های بسیاری داشت و با وجود رقبای سرسختی چون تیک تاک نتوانست به موفقیت بزرگی دست یابد.

بازتاب-اما اکنون مشخص شده اسنپ چت توانسته به کاربر ماهانه 750 میلیونی دست یابد. شاید این موضوع عالی به نظر برسد اما این شرکت ضرردهی هم دارد. این کمپانی در گذشته سعی کرده به صنعت محصولات سخت افزاری ورود پیدا کند اما نتوانست به موفقیتی برسد.

این کمپانی سعی کرد با پروژه‌های جانبی چون پهپاد Pixy بتواند به موفقیت‌هایی دست یابد اما پروژه نتوانست به موفقیتی دست یابد. اگرچه رسما پروژه پهپاد شکست خورد اما تعداد محدودی از آن با قیمت 250 دلار با مراجعه به فروشگاه‌ها قابل تهیه است.

اسنپ چت

اسنپ چت سعی کرده تا پروژه‌های متعددی باز کرده و برخی از آنها را بسته است. در سوی دیگر ویژگی‌هایی هم برای شبکه اجتماعی خود به صورت سرویس پلاس و استاندارد معرفی کرد تا بتواند درآمد خود را افزایش دهد. علاوه بر این، کیفیت دوربین خود را نیز افزایش داده و پشتیبانی 10 بیتی HDR را برای دستگاه‌های سری پیکسل 7 به ارمغان آورده است. علاوه بر این، همچنین سعی کرده ابزارهای بیشتری برای سازندگان فراهم کند، اما سرمایه Spotlight خود را نیز کاهش داد و به سازندگان روی پلتفرم انگیزه‌های کمتری ارائه کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد سال 2023 می‌تواند سال جذابی برای ویدیوهای کوتاه باشد، با یوتیوب که تلاش‌های خود را افزایش می‌دهد،  TikTok همچنان پادشاه پلتفرم‌ها است، نمی‌توان گفت که چه چیزهایی در سال جدید ممکن است رخ دهد. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که اسنپ چت برای سال‌های آتی اهداف بلندی دارد و تلاش می‌کند در چند سال آینده به یک میلیارد کاربر برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید