تصادف شدید سه وسیله‌ای در بزرگراه چمران

    کد خبر :815368
تصادف شدید سه وسیله‌ای در بزرگراه چمران

تصادف شدید و غیر قابل حرکت بودن این سه وسیله باعث ترافیک سنگین در محدوده وی بزرگراه چمران شد

مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی وکنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۰۷:۳۰ صبح امروز در شمال به جنوب بزرگراه چمران قبل از رسالت تصادفی بین سه وسیله ۲۰۶، تیبا و دنا روی داد که باعث ایجاد ترافیک مقطعی سنگین در این محدوده گردید.

وی گفت: غیر قابل حرکت بودن این سه وسیله به واسطه شدت تصادف در وسط راه، باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک و همچنین باعث بروز حوادث ناگوار احتمالی در این محدوده شد.

رنجبر افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر عوامل منطقه ۲۳ پلیس راهور در صحنه حضور یافتند و مشغول بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی گردیدند و به وسیله جرثقیل نسبت به جابجایی و انتقال این وسیله‌ها به حاشیه راه اقدام نمودند.

به گزارش میزان، وی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید عدم رعایت فاصله طولی باعث این حادثه گردیده که هر وسیله نقلیه نسبت به خودروی جلویی مقصر در این حادثه می‌باشند.

رنجبر از رانندگان خواست حتما فاصله طولی را با خودروی مقابل خود رعایت نمایند و پس از بروز حادثه و تصادف خسارتی حتما خودروی خود را با رعایت اصول ایمنی و استفاده از مثلث خطر به کنار کشیده و باعث ترافیک نگردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید