تصادف زنجیره ای چند خودرو در همت

  • حوادث
  • سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ۹:۱۵
    کد خبر :1043704
تصادف زنجیره ای

پلیس تهران از وقوع ۲ تصادف رانندگی طی چند ساعت گذشته که یک کشته و برخورد چند خودرو را در پی داشته است، خبر داد.

سرهنگ صفر عبادی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران روز سه‌شنبه، گفت: در ساعت ۰۰:۰۶ بامداد امروز در مسیر غرب به شرق همت قبل از حقانی یکدستگاه سواری پژو که در این مسیر با سرعت زیاد در حال تردد بوده با سواری دنا برخورد کرد.

وی ادامه داد: پس از این برخورد شدید، سواری پژو از محل حادثه متواری شده و سواری دنا بطور مورب و به صورت بسیار خطرناکی در وسط راه متوقف شد.

سرهنگ عبادی افزود: در این میان سه دستگاه خودروی دیگر با سواری دنا برخورد کرده و هر چهار خودرو در میانه راه متوقف می‌شوند که خوشبختانه تیم پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور که در نزدیکی محل حضور داشتند به موقع به محل حادثه رسیده و ضمن ایمن سازی محل تصادف و جلوگیری از برخوردهای بعدی، خودروها را به وسیله جرثقیل به محل ایمن انتقال دادند.

وی اضافه کرد: راننده خودروی دنا و سه وسیله دیگر خیلی خوش شانس بودند که این حادثه به مرگ و جرح ختم نشد چرا که در آن موقع از شب و سرعت بالای خودروهای دیگر، احتمال وقوع تصادف شدیدتر و به خطر افتادن جان شان وجود داشت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پلیس راهور پایتخت، سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در این خصوص کروکی تنظیم شد و تحویل عوامل کلانتری جهت پیگیری‌های بعدی قرار گرفت و یقینا پس از ارجاع به محاکم قضایی و پیگیری خسارت دیدگان حادثه برای راننده پژو بدلیل فرار از محل تصادف احکامی متناسب با این موضوع صادر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید