حسابان؛ تسهیلاتی نوین برای رونق بخشیدن به کسب و کار فعالان مالی

    کد خبر :745342

بانک رفاه کارگران در ادامه خدمات نوینی که برای مشاغل و واحدهای صنفی مختلف در نظر گرفته است، این بار و با هدف بهبود و رونق کسب و کار در حوزه های مهندسی و حسابرسی، اقدام به ارائه تسهیلات نوینی ویژه این مشاغل کرده است؛ تسهیلاتی که نرخ سود آن 18 درصد اعلام شده و بازه زمانی بازپرداختش نیز 36 ماهه خواهد بود.

از جمله فعالان اقتصادی که در دوران شیوع کرونا متحمل خسارت های سنگینی شدند، اما توسط مسئولان و نهادهای ذی ربط کمتر مورد توجه و حمایت قرار گرفتند، می توان به فعالان حوزه های مالی، حسابرسی و مهندسی اشاره کرد.

فعالان این حوزه ها به رغم اینکه در ماه های گذشته و متأثر از شرایط اقتصادی موجود با مشکلات شدیدی در حوزه درآمدزایی و کسب و کار رو به رو شدند، اما همانند دیگر حرفه ها و صنوف مورد حمایت قرار نگرفتند.

در همین رابطه مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اعلام آغاز طرح حسابان در این بانک گفت: با توجه به شرایط حساس حاکم بر برخی از مشاغل، ما در بانک رفاه با درک این مهم بر آن شدیم تا با اعطای تسهیلات ویژه ای تحت عنوان حسابان به کمک فعالان حوزه های مالی، حسابرسی و مهندسی بشتابیم و در سالی که به جهش تولید مزین شده است، از هر گونه خسارت بیشتر به این عزیزان جلوگیری کنیم.

اسماعیل للگانی افزود: بر همین اساس طرح “حسابان” را برای فعالان حوزه مالی، حسابرسی و مهندسی فعال کرده ایم تا زمینه ساز توسعه و بهبود خدمات اعتباری این افراد شود؛ تسهیلاتی که می کوشد تا مسئله تأمین منابع مالی که نخستین و عمده ترین دغدغه فعالان حوزه حسابرسی و مهندسی است را برآورده کرده و حلقه اتصال امن و سازنده ای میان این مجموعه ها با بانک به وجود آورد.

به گفته للگانی؛ این تسهیلات به موسسه های حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران، حسابداران رسمی دارای کارت عضویت با ارائه معرفی نامه از جامعه حسابداران رسمی ایران، مدیران و کارکنان مالی شرکت ها مشروط به داشتن حساب فعال یا افتتاح حساب شرکت نزد بانک رفاه و مهندسان دارای پروانه از سازمان نظام مهندسی مرتبط، اجازه خواهد داد تا با مراجعه به شعب بانک رفاه از مزایای طرح مورد اشاره بهره مند شوند و به کسب و کار خود رونق بخشند.

للگانی با اشاره به گستردگی دامنه بهره مندی و شمول این تسهیلات افزود: همچنین مشمولان دریافت این تسهیلات می توانند خدمات مالی دریافتی را برای خرید تجهیزات مورد نیاز محل فعالیت موسسات حسابرسی، حسابداران رسمی شاغل انفرادی و مهندسان، اموال و خدمات مورد نیاز اشخاص حقیقی استفاده کنند.
علاوه بر این مشمولان می توانند از این تسهیلات برای تعمیرات و بازسازی کامل واحدهای مسکونی و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل محل فعالیت مشروط به اینکه متقاضی مالک واحد تجاری – اداری مورد نظر باشد، نیز استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید