تسلا برای S Plaid تایرهای جدید تدارک دیده و سرعت آن را افزایش داد

    کد خبر :992656
S Plaid

تسلا راهی برای افزایش سرعت خودروهای الکتریکی مدل S خود در اصلاح Plaid پیدا کرده است. برای انجام این کار، صاحبان خودرو باید 6000 دلار هزینه کنند.

بازتاب-علاقه‌مندان توانستند مدل S Plaid را در سال گذشته به سرعت 348 کیلومتر بر ساعت برسانند. با این حال، حداکثر سرعت رسمی خودروی الکتریکی پیشتر 262 کیلومتر در ساعت بود. از نظر فنی، این وسیله نقلیه می‌تواند سریع‌تر حرکت کند و تسلا در ابتدا ادعا می‌کرد که نسخه سه موتوره می‌تواند تا سرعت 322 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد.

اکنون، ایلان ماسک مجموعه جدیدی از تایرها را به وب سایت رسمی اضافه کرده که به مدل S Plaid اجازه می‌دهد به سرعت 322 کیلومتر در ساعت برسد. تایرها از لاستیک‌های Goodyear Supercar 3R استفاده می‌کنند. اندازه 285/35 (محور جلو) و 305/30 (محور عقب) است.

قیمت این کیت 6000 دلار بوده و همه علاقه‌مندان می‌توانند هم اکنون برای تایرهای جدید اقدام کنند. اگر مشتریان خرید تایرهای جدید را تایید کنند، احتمالاً تسلا توانایی نرم افزار را برای شتاب تا 322 کیلومتر در ساعت باز خواهد کرد.

درباره شرکت تسلا باید بیان داشت که یک شرکت آمریکایی است و در زمینه طراحی و تولید خودروهای الکتریکی، پنل‌های خورشیدی، باتری‌های قابل شارژ، و تجهیزات مرتبط با انرژی فعالیت می‌کند.

S Plaid

این شرکت در سال ۲۰۰۳ توسط الون ماسک، مارتین ابتزهولتز، و ایان رایت در کالیفرنیا تأسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی الکتریکی در جهان شناخته می‌شود. تسلا با ارائه خودروهای الکتریکی با طراحی مدرن، خودروهایی را تولید کرده است که عملکرد بهتر، صفرانتشار، و رانندگی هوشمند را با هم ترکیب کرده‌اند.

گران‌ترین خودروی تسلا، مدل S Plaid+ است که در سال‌های قبل عرضه شد. این خودرو با قیمتی حدود ۱۱۰ هزار دلار به فروش می رسد. این خودرو با یک باتری بسیار بزرگ و با قابلیت شارژ سریع، قدرتمندترین موتور الکتریکی تسلا را داراست و می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

تسلا درصدد بوده سبد محصول خود را با سگمنت‌های متنوع گسترش دهد. اس پلید یک گزینه باعملکرد بالا بوده و سدان سریع این شرکت محسوب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید