ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۰۵
    کد خبر :891699
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

سرخ‌پوشان پایتخت امروز در رقابت‌های لیگ برتر پذیرای مس رفسنجان هستند.

تیم پرسپولیس امروز از ساعت ۱۹ در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

استرس در قطار تهران-مشهد | فاصله سرخابی‌ها در صدر تغییر می‌کند؟ | تصمیم مهم یحیی برای بازی با مس
شاگردان یحیی گل‌محمدی که پس از تساوی هفته گذشته اختلافشان با صدرنشین لیگ به ۵ امتیاز رسید با ۴۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. بر همین اساس سرخ‌پوشان با توجه به بازی‌های پیش رو در ادامه فصل دیگر فرصت زیادی برای جبران امتیازات از دست داده ندارند و شاگردان گل‌محمدی باید در اکثر دیدارهای آتی امتیازات کامل را بگیرند تا همچنان مدعی قهرمانی باشند. البته پرسپولیس امروز باتوجه به اینکه مقابل مس رفسنجان یکی از هجومی‌ترین تیم‌های لیگ به میدان می‌رود کار چندان راحتی مقابل نارنجی‌پوشان مس نخواهد داشت.

در طرف دیگر تیم مسی‌ها که با هدایت محمد ربیعی به یکی از پدیده‌های لیگ این فصل تبدیل شده‌اند با ۳۳ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی جای دارند. شاگردان ربیعی بدون شک انگیزه‌های زیادی برای توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خواهند داشت و با توجه به طرز تفکر ربیعی و گل‌محمدی به احتمال زیاد امروز شاهد یک فوتبال هجومی و جذاب از دو تیم خواهیم بود.

اما کادر فنی پرسپولیس که همچنان امید عالیشاه، سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، به احتمال زیاد با ترکیب زیر مقابل مس رفسنجان به میدان می‌رود:

دروازه‌بان اول پرسپولیس پس از اشتباه مهلک حامد لک در بازی هفته گذشته به احتمال فراوان تغییر خواهد کرد و با توجه به صلاحدید کادر فنی حامد لک در بازی امروز جای خود را به احمد گوهری خواهد داد تا این بازیکن برای اولین بار در یک بازی رسمی دروازه‌بان اصلی سرخ‌پوشان باشد.

خط دفاعی پرسپولیس به احتمال زیاد مانند بازی قبل خواهد بود. سید جلال حسینی و وحدت هنانوف در قبل دفاعی توپ خواهند زد و سعید آقایی در دفاع چپ و رامین رضاییان در دفاع راست به میدان می‌روند.

کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک به همراه مهدی ترابی و احسان پهلوان کمربند میانی سرخ‌ها را تشکیل می‌دهند.

وحید امیری و مهدی عبدی نیز امروز زوج خط حمله قرمزهای پایتخت را می‌سازند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، سید آقایی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی.

همشهری‌آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید