ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۰۸
    کد خبر :875971
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور

سرخ‌پوشان پایتخت امروز در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تراکتوری‌ها هستند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور می‌روند.

پرسپولیسی‌های ۲۵ امتیازی که با پیروزی بزرگ هفته گذشته مقابل سپاهان، هم اکنون با ۳ امتیاز کمتر از استقلال صدرنشین در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند، در صورت برتری مقابل تراکتور موقتا به صدر جدول می‌رسند. هرچند که کار راحتی برابر نماینده تبریز در تهران نخواهند داشت.

در طرف دیگر تراکتوری‌ها که تا اینجای فصل نتایج قابل قبولی در لیگ نگرفته‌اند پس از شکست هفته گذشته با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول حضور دارند و امیدوارند تا با توقف قرمزها به روزهای خوب گذشته برگردند.

اما در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی پرسپولیس در این دیدار حساس را بررسی کنیم:

در درون دروازه حامد لک همچنان گلر اول پرسپولیس است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، با توجه به نمره قبولی مدافعان پرسپولیس در هفته گذشته به احتمال فراوان در دیدار این هفته نیز مهدی شیری، علی شجاعی، سید جلال حسینی و علی نعمتی، چهار مدافع قرمزها را تشکیل خواهند داد.

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، کما کامیابی نیا، مهدی ترابی و سیامک نعمتی هستند. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار اسدی را در اختیار خواهد داشت و وی می‌تواند در نیمه دوم وارد زمین شود. نکته قابل ذکر حضور کامیابی نیا در ترکیب و جلو آمدن نعمتی در چینش بازیکنان خواهد بود. کامیابی نیا بعد از گلزنی برابر سپاهان حالا خود را به کادر فنی اثبات کرده تا بیشتر در زمین مسابقه به تیم کمک کند.

عیسی آل‌کثیر و وحید امیری مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس، آن‌ها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، کادر فنی این تیم می‌تواند با توجه به شرایط بازی مهدی عبدی را وارد زمین کرده و از این بازیکن فرصت طلب در خط حمله استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز

حامد لک، مهدی شیری، علی نعمتی، سید جلال حسینی، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید