تردد از تهران به تمام استان‌ها ممنوع شد

    کد خبر :828824
تردد از تهران به تمام استان‌ها ممنوع شد

مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از متوقف شدن صدور مجوز بین‌استانی توسط فرمانداری تهران خبر داد.

ایمان قربانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۸ که مصادف با تعطیلی عید سعید قربان است، تردد از تهران به تمامی استان‌ها ممنوع است. به این ترتیب هیچ‌گونه ترددی از استان به استان‌های دیگر نخواهیم داشت.

او افزود: لذا از همشهریان می‌خواهیم از مراجعه بی‌مورد به فرمانداری تهران خودداری کنند. چراکه صدور مجوز تردد توسط فرمانداری تهران صورت نخواهد گرفت.

مشاور فرماندار تهران تاکید کرد: مردم باید توجه داشته باشند به دلیل افزایش بستری در بیمارستان‌ها به دلیل شرایط قرمز کرونایی در شهر تهران و همچنین با هدف حفظ سلامت جامعه و کمک به کادر درمانی و توجه به پروتکل‌های ابلاغی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، از رفتن به مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

روز گذشته نیز فرمانده انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد: تردد خودروهای غیربومی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا دوشنبه ۴ مرداد به دلیل وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است. بنا بر این طرح، تمامی خودروهای با پلاک استان تهران که قصد خروج از استان را دارند، اعمال قانون شده و به نقطه مبدا برگردانده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، سردار کیومرث عزیزی گفت: علاوه بر این، پلیس شرق استان تهران در ۵ محور چرمشهر – ورامین، گرمسار – شریف‌آباد پاکدشت، دماوند – فیروزکوه، فیروزکوه – دماوند و آبعلی به سمت جاده هراز مستقر شده از ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی ممانعت به عمل می‌آورند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید