ترامپ از عربستان پول پاتریوت گرفته، توپ میرزا آقاسی تحویل داده!

    کد خبر :259504

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: شلیک موفقیت آمیز موشک نقطه زن انصارالله به ساختمان وزارت دفاع عربستان برای چندمین بار نشان داد، موشک های رهگیر پاتریوت که آل سعود با قیمت گزافی از آمریکا خریده است نه فقط کارآئی لازم برای مقابله با موشک های انصارالله را ندارند بلکه در مواردی نیز با سقوط به مناطق مسکونی حجاز جان شهروندان این کشور را هم می گیرند.

حسین شریعتمداری گفت‌: موشک شلیک شده انصارالله یمن به فرودگاه ملک خالد نیز که عربستان به گزاف مدعی رهگیری آن بود در خاک این کشور فرود آمده بود و خبرنگاران خارجی از جمله خبرنگار روزنامه آمریکائی نیویورک تایمز که شاهد صحنه بوده‌اند علاوه بر آنکه اصابت آن به هدف را تائید کردند از انفجار پاتریوت شلیک شده عربستان در آسمان و فرود آن بر سر شهروندان و کشته شدن چند نفر از جمله یک تبعه مصر خبر دادند .

شریعتمداری افزود : سامانه ضد موشکی رژیم صهیونیستی , موسوم به گنبد آهنین هم که با موشک های پاتریوت تجهیز شده است , تاکنون در مقابل موشک های شلیک شده از سوی حزب الله لبنان قادر به مقابله نبوده است .

مدیر مسئول روزنامه کیهان به داستان توپ میرزا آقاسی، صدر اعظم ناصرالدین شاه اشاره کرد که قول داده بود توپی بسازد که با آن بتوان از دارالخلافه تهران به سنت پترزبورگ روسیه شلیک کرد! ولی هنگام آزمایش آن در حضور ناصرالدین شاه، گلوله توپ درون عراده منفجر شده و تعدادی از خدمه توپ را کشته بود و میرزا آقاسی به شاه گفته بود، قربان ! این توپ که خودی ها را اینطور لت و پار کرده , ملاحظه بفرمایید که چه بلائی بر سر دشمن آورده است !

حسین شریعتمداری گفت ظاهراً ترامپ از عربستان پول پاتریوت گرفته ولی به جای آن توپ میرزا آقاسی تحویل داده است اگرچه پاتریوت ها هم نشان داده اند دست کمی از توپ میرزا آقاسی ندارند !

شریعتمداری اقدام انصارالله را پاسخی دندان شکن و عملی به رجز های بن سلمان دانست و گفت ; اگر آل سعود مدعی است که موشک انصارالله به ساختمان وزارت دفاع این کشور در ریاض اصابت نکرده است چرا برای اثبات نظر خود , ساختمان وزارت دفاع عربستان را به خبرنگاران نشان نمی دهد ؟! و یا از نشان دادن تاسیسات نفتی آرامکو که با پهباد انصارالله مورد حمله قرار گرفت خود داری می کند ؟!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید