ایران حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

  • سیاسی
  • جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ۹:۴۹
    کد خبر :984706
ایران رژیم صهیونیستی به سوریه

سخنگوی وزارت امور خارجه حملات جدید رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات بامداد پنجشنبه و بامداد جمعه رژیم متجاوز صهیونیستی به برخی مراکز در دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: با کمال تأسف و تعجب جامعه جهانی واکنش مورد انتظار و بازدارنده‌ای نسبت به حملات نظامی متجاوزانه و مستمر رژیم صهیونیستی به سوریه از جمله فرودگاه‌های غیرنظامی و حتی اماکن مسکونی این کشور نداشته و همین مسئله باعث تشویق رژیم یادشده در ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل و تکرار جرم و جنایت در حق شهروندان و نظامیان آن شده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اینگونه اقدامات تجاوزکارانه را نقض اَشکار و مستمر قوانین و مقررات بین‌المللی و نیز اقداماتی فرافکنانه به‌منظور انحراف توجهات از بحران‌ها و شکاف‌های عمیق داخلی این رژیم و همچنین ناخرسندی آن از استحکام داخلی و گشایش‌های اخیر در روابط خارجی سوریه دانست.

به گزارش ایسنا،‌ سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر از نهادهای مسئول بین‌المللی و در رأس آن‌ها شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست سریعا به مسئولیت قانونی و شناخته شده خود در اقدام علیه متجاوز و ممانعت از استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض مکرر و فاحش حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور عضو سازمان ملل عمل کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید