تذکر به وزیر شهرسازی به دلیل افزایش اجاره مسکن

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۲۰
    کد خبر :721559

سید غنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 21 خرداد) قوه مقننه درباره توضیحات وزیر راه و شهرسازی درباره عملکرد این وزارتخانه، گفت: متاسفانه امروزه وضعیت اجاره مسکن در شهرهای مختلف اسفناک است و کسی هم پاسخگو نیست.

وی در این راستا افزود: این در حالی است که متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برنامه مدونی برای وضعیت اجاره مسکن ندارد.

نماینده مردم خلخال با بیان اینکه قرار بود در دولت تدبیر و امید، به مردم امید تزریق شود اما امروزه شاهد تزریق ناامیدی هستیم، اظهار داشت: در واقع با حقوق 50 سال هم نمی توان خانه خرید که ناراحت کننده است.

نظری ضمن انتقاد از عدم اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی، تصریح کرد: باید 2 میلیون و 800 هزار واحد مسکونی به بازار طی سال های گذشته تزریق می شد تا قیمت ها به صورت افسارگسیخته تغییر نمی کرد اما این موضوع محقق نشده است.

به گزارش تسنیم،وی با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی باید توجه جدی به وضعیت روستاها داشته باشد، گفت: به عنوان مثال در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر روستایی با 200 خانوار وجود دارد اما دارای جاده آسفالت مناسب نیستند. متاسفانه ستاد بازآفرینی شهری در قهقرا مدیریت می شود.

نماینده مردم کوثر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند کند پروژه های راه وشهرسازی و حرکت لاک پشتی آن ها، تصریح کرد: این مهم در حالی است که نظارت بر پیمانکاران این پروژه ها جدی نیست و می توان مشاهده کرد قیر باکیفیت بسیار پایین در آن ها استفاده می شود.

وی با بیان اینکه باید از 20 سال پیش تاکنون شاهد به صدا درآمدن سوت قطار در استان اردبیل می بودیم، بیان داشت: امیدوارم درسال آخر دولت شاهد افتتاح راه آهن اردبیل- میانه باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید