تجمع مردمی در محکومیت تحریم پالایشگاه آبادان از سوی آمریکا

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴
    کد خبر :743732

اقشار مختلف مردم آبادان صبح یکشنبه با برپایی تجمع درب اصلی پالایشگاه آبادان ضمن محکومیت تحریم‌های ظالمانه آمریکا از این پالایشگاه و مدیر عامل این شرکت حمایت کردند.

امام جمعه آبادان در جمع حاضران ضمن محکوم کردن تحریم‌های ظالمانه آمریکا، از مدیرعامل و کارکنان پالایشگاه نفت حمایت کرد و گفت: کارگران پالایشگاه نفت آبادان از دوران انقلاب تا به امروز ثابت کردند که همیشه پای نظام، انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور اظهار داشت: کارکنان پالایشگاه نفت آبادان در دوران انقلاب با بستن شیرهای نفت، آمریکایی‌ها و رژیم پهلوی را شکست دادند و اینک با کا رو تلاش صادقانه در راستای رفع نیازهای کشور به خارج از کشور در کار وتلاش هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها از هر راهی برای ایجاد محدودیت و ممنوعیت علیه مردم ایران استفاده می‌کنند و تحریم پالایشگاه آبادان و مدیرعامل آن بیانگر تلاش جهادی کارکنان آن در راستای منافع ملی و کشور است.

امام جمعه آبادان گفت: تحریم پالایشگاه آبادان و مدیر عامل این شرکت از سوی دولت یاغی و مستکبر آمریکا بدون شک بیانگر عجز و ناتوانی این رژیم نژادپرست در مقابل اراده فولادین ملت بزرگ ایران اسلامی است.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا (اوفک) سه روز پیش مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد، همچنین پالایشگاه نفت آبادان نیز در لیست تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه مردم ایران قرار گرفت.

روزانه ۴۰۰ هزار بشکه نفت خام سنگین در این پالایشگاه به فرآورده های نفتی تبدیل می‌شود.

به گزارش ایرنا،پالایشگاه نفت آبادان یکی از بزرگترین پالایشگاههای ایران است که فرآورده‌های همچون گاز مایع، بنزین موتور، نفت سفید، نفت گاز، سوخت جت، نفت کوره، انواع روغن موتور پایه، انواع قیر، انواع حلال‌ های نفتی، گوگرد، نفتای (خوراک آروماتیک پتروشیمی بندرامام) تولید می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید