تاریخ برگزاری رویداد بعدی اپل اعلام شد

    کد خبر :1018247
اپل

شرکت اپل رسما دعوتنامه رویداد بعدی که شامل معرفی سری آیفون 15 می‌شود را منتشر کرد. دعوتنامه‌ای که در آن تاریخ برگزاری رویداد و برخی اطلاعات دیگر اعلام شده است.

بازتاب- این شرکت به پیروی از سنت‌های خود در برگزاری رویداد اواخر تابستان، سپتامبر را در نظر گرفته و گفته شده 12 سپتامبر یا همان 21 شهریور این رویداد رونمایی صورت خواهد گرفت. رویداد همچون همیشه در سالن استیو جابز اپل پارک که در کوپرتینو، کالیفرنیا واقع شده، برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند در تاریخ موردنظر به تماشا این رویداد بپردازند.

طبق معمول، اپل در نظر دارد اپل واچ نسل جدید، سری آیفون 15، اپل واچ اولترا 2، آیپد جدید و برخی دیگر را رونمایی کند.  رویداد سپتامبر امسال اپل “Wonderlust” نام دارد. قرار است در 12 سپتامبر، سه‌شنبه ساعت 10 صبح به وقت PT انجام گیرد.

رویداد رونمایی همچنین به صورت زنده در وب سایت اپل و همچنین کانال رسمی یوتیوب قابل مشاهده است. دعوتنامه رویداد Wonderlust که توسط اپل به اشتراک گذاشته شده شامل لوگوی این شرکت در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری می‌شود. احتمالاً به گزینه‌های رنگی شایعه شده آیفون 15 پرو اشاره دارد.

رویداد بعدی اپل با نام Wonderlust

اپل

نسل جدید آیفون معمولاً نقطه برجسته رویداد سپتامبر اپل است، امسال با سری آیفون 15 تفاوتی ندارد و انتظار می‌رود همه مدل‌های این مجموعه از زمان آیفون 11 ارتقای چشمگیری داشته باشند. بسیاری از افشاگری‌ها و شایعات تقریباً همه چیز را فاش کرده‌اند.

انتظار داریم یک رویداد دیگر پاییز 2023 برگزار شده و در آن آیپد پرو و آی‌مک در کنار مک بوک جدید رونمایی شود. اطلاعات بیشتری در دست نیست و نمی‌توان به شایعات بی‌اساس اشاره کرد. کمپانی کوپرتینویی هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده و پیش بینی می‌شود در آینده قبل رونمایی جزئیات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

سری آیفون 15 شامل چهار مدل شده و هر یک مشخصات ویژگی‌های خاص خود را دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید