تاخیر و لغو بیش از ۴۰۰ پرواز در آمریکا به دلیل شرایط بد آب‌و هوایی

    کد خبر :653673
تاخیر و لغو بیش از ۴۰۰ پرواز در آمریکا به دلیل شرایط بد آب‌و هوایی

طوفان‌ها و وضعیت نامساعد آب و هوایی در سراسر ایالات متحده آمریکا منجر به کشته شدن دست‌کم هفت نفر و گرفتار ماندن مسافران شده است.

 

در ایالت “میزوری” در اثر حادثه‌ای ترافیکی در جاده‌های سیل‌زده شهرستان “بالینگر”، سه نفر جان باخته‌اند. اجساد دو کودک خردسال نیز در حالی در مرکز “آریزونا” پیدا شده که راننده خودرویی که سوار بر آن بودند، سعی بر عبور از جاده‌ای سیل‌زده را داشته است. در این حادثه یک کودک نیز مفقود شده است.

 

در این میان هم‌چنین دو کشته دیگر در ارتباط با این طوفان‌ها گزارش شده که یکی از آن‌ها در “لوئیزیانا” و دیگری در “داکوتای جنوبی” بوده است.

 

این طوفان‌ها منجر به لغو و تاخیر در بسیاری از پروازها نیز شده است، به طوری که بسیاری از افرادی که برای تعطیلات روز شکرگزاری به سفر رفته بودند، هنگام بازگشت با مشکل مواجه شده‌اند.

 

فرودگاه‌های “سانفرانسیسکو” و “نیوآرک” بیشترین آسیب را در این طوفان‌ها دیده‌اند و برخی پروازهای ورودی به سانفرانسیسکو به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی بیش از چهار ساعت به تأخیر افتادند.

 

آمارها حاکی از آن است که بیش از ۱۵۰ پرواز به داخل یا خارج از ایالات متحده تا صبح دوشنبه لغو شده و بیش از ۲۷۰ تاخیر در پروازها رخ داده است. بسیاری از جاده‌ها نیز در سراسر آمریکا از جمله “وایومینگ” و “کلرادو” به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده‌اند.

 

طبق اعلام سرویس ملی هواشناسی ایالات متحده، بخش‌هایی از “نیوانگلند” و “نیویورک” با بارش شدید برف و دمای زیر صفر مواجه خواهند شد.

 

پلیس نیویورک روز یک‌شنبه به بیش از ۵۵۰ تصادف مربوط به طوفان در این ایالت واکنش نشان داده بود.

 

به گزارش ایسنا، طوفان از ساحل غربی کالیفرنیا حرکت کرده و با عبور از سراسر ایالات متحده، اکنون به نیویورک رسیده است.

 

همچنین بارش برف تا بیش از ۵۰ سانتی‌متر در مناطقی از “پنسیلوانیا” تا “مِین” تا صبح امروز (سه‌شنبه) پیش‌بینی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید