بی ام و M2 CS با تیونینگ ۶۰۰ اسب‌ بخاری منهارت معرفی شد

    کد خبر :782315

تیونر خوشنام منهارت از نسخه‌ی ارتقایافته‌ی بی‌ام‌و M2 CS با نام MH2 GTR رونمایی کرد که خروجی پیشرانه در آن به ۶۰۰ اسب ‌بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن‌متر گشتاور افزایش یافته است.

مدتی قبل منهارت (Manhart) از جدیدترین پروژه خود با نام بی‌ام‌و X5 M رونمایی کرد. این خودرو بسیار جذاب و خیلی قدرتمند بود؛ اما صادقانه بگوییم همیشه تحت تأثیر کارهای این شرکت تیونینگ در زمینه‌ی خودروهای اسپرت مختلف قرار گرفته‌ایم. به گزارش موتوروان، شرکت منهارت از ورود کوپه جدید و کاملا توانمند خود به بازار خبر داده است.

اگر بخواهی منصف باشیم، بی‌ام‌و M2 CS اکنون یک خودروی اسپرت مطلق و کاملا وحشی است؛ اما متخصصان تیونینگ خودرو در منهارت با بسته‌ی ارتقای جدید آن را به سطح بالاتری می‌رسانند. این خودرو موسوم به MH2 GTR، از نظر بصری رابطه‌ی تنگاتنگی با برادر موتوراسپرت خود دارد؛ اما طراحی خودرو با بال فیبر کربنی در عقب و تغاری‌های گل‌گیر فیبر کربنی عریض، ظاهر خشن آن را تکمیل می‌کند. طراحی ظاهری خودرو، ترکیبی بین رنگ‌های سنتی بی‌ام‌و M و جزئیاتی متضاد سیاه یا کربنی است.

بااین‌حال نکته‌ی جالب‌تر در زیر کاپوت قرار دارد. بی‌ام‌و M2 CS از پیشرانه ۳ لیتری ۶ خطی با توربوشارژرهای دوقلو بهره می‌برد و به لطف هنر تیونینگ منهارت، بیشینه خروجی آن از ۴۵۰ اسب ‌بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور به ۶۰۰ اسب ‌بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن‌متر گشتاور افزایش یافته است. این افزایش قدرت به لطف توربوشارژر جدید، اینترکولر و سیستم ورودی هوای کربنی منهارت امکان‌پذیر می‌شود.


البته این‌ها تمام امکانات جدید بی‌ام‌و M2 CS نیست. این خودرو ‌اکنون از سیستم اگزوز فولاد ضد زنگ کاملا جدید بهره می‌برد که گازهای خروجی را به‌سرعت خارج می‌کند. سیستم اگزوز جدید مجهز به مبدل‌های کاتالیزوری ۳۰۰ سلولی و چهار لوله خروجی اگزوز ۱۰۰ میلی‌متری با پوشش کربنی است. برنامه‌ی ECU پیشرانه نیز به‌طور سفارشی اصلاح شده است که سخت‌‌افزارهای جدید را کنترل می‌کند و یک جعبه‌دنده پیشرفته نیز وجود دارد که قدرت اضافه‌ی پیشرانه را مدیریت می‌کند و به چرخ‌های خروجی می‌رساند.

به گزارش زومیت، منهارت با همکاری H&R، سیستم تعلیق بی‌ام‌و M2 CS را اصلاح کرده است. کیت رینگ‌های آلیاژی ساخت منهارت با رنگ مشکی مات به همراه تایرهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ در اندازه‌‌ی ۲۵۵/۳۰ در محور جلو و تایرهای ۲۹۵/۲۵ در عقب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منهارت برای این پکیج ارتقا، مبلغ ۱۸,۹۰۷ یورو (۲۲,۸۷۱ دلار طبق نرخ ارز فعلی) از مشتریان دریافت می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید