بیوک LaCrosse مدل 2023 با طراحی جدید

    کد خبر :961091
بیوک LaCrosse

بیوک در چین با همکاری خودروسازان این منطقه به تولید خودروهایش می‌پردازد و از این رو هر سال مدل‌هایی هم ویژه بازار چین تدارک می‌بیند. حال به تازگی مدل 2023 سدان بیوک LaCrosse رونمایی شد.

بازتاب-خودرویی که نسبت به مدل قبلی تغییراتی در طراحی داشته و با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا دردسترس مشتریان چینی قرار می‌گیرد. بیوک پس از 2019MY تولید LaCrosse را در ایالات متحده متوقف کرد، اما سدان سایز متوسط در چین حضور خود را ادامه می‌دهد، جایی که پیشتر فیس لیفت هم از راه رسید. از آنجایی که مدل بدنه ol’ saloon هنوز در پرجمعیت‌ترین کشور جهان مطرح است، نسل چهارم آن سال آینده به فروش خواهد رسید. در این بین، تصاویر افشاگرانه در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات دولت (MIIT) به عنوان بخشی از روند همسان سازی منتشر شده است.

طراحی تفاوت قابل توجهی با مدل قبلی دارد، البته ما نمی‌توانیم به تویوتا آوالون یا میرای فکر نکنیم. اگر بخواهیم منصف باشیم، به نظر می‌رسد نسل بعدی LaCrosse نشانه‌های طراحی را از Wildcat EV Concept که در ماه ژوئن به عنوان پیش نمایشی از استایل آینده بیوک رونمایی شد، به ارث برده است. در حالی که ظاهر جدید است، زیرساخت‌ها با سوار شدن روی پلتفرم آشنا E2 تا حد زیادی یکسان هستند.

بیوک LaCrosse

همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، وب‌سایت MIIT نیز در مورد بیشتر مشخصات فنی اطلاعاتی را منتشر می‌کند. ما متوجه شدیم که LaCrosse 2023 دارای 4996 میلی‌متر طول بوده، بنابراین 30 میلی‌متر کوتاه‌تر از مدلی است که جایگزین شد. عرض آن 1866 میلی‌متر است و همان فاصله بین دو محور سخاوتمندانه با اندازه 2905 میلی‌متر در نظر گرفته شد. با ارتفاع 1472 میلی‌متری، سدان سایز متوسط 10 میلی‌متر بلندتر از قبل است.

همچنین می‌توانیم شاهد باشیم که وزن این خودرو نزدیک به 2100 کیلوگرم است و امکان انتخاب بین چرخ‌های 18 و 19 اینچی وجود دارد. سرعت آن 230 کیلومتر در بوده که به لطف پیشرانه 2.0 لیتری بنزینی توربوشارژ با 227 اسب بخار قدرت میسر می‌شود. مدل خروجی با همان موتور ارائه می‌شود، اما 10 اسب بخار اضافی برای مجموع 237 اسب بخار تولید می‌کند. در مورد LaCrosse فعلی، می‌توان آن را با یک موتور توربو کوچک‌تر 1.5 لیتری با قدرت 169 اسب بخار خریداری کرد، اما در سند MIIT ذکر نشده است.

گزارش‌ها از رسانه‌های چینی نشان داده که بیوک قصد دارد این خودرو را در اواسط آوریل 2023 در نمایشگاه خودروی شانگهای به طور رسمی معرفی کند و مدت کوتاهی پس از آن به فروش برسد. حال باید منتظر ماند تا اطلاعات تکمیلی توسط بیوک اعلام شود و مشخص شود با چه محصولی رو به رو هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید