بیوک LaCrosse فیس لیفت برای بازار چین معرفی شد

  • خودرو
  • شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
    کد خبر :503963

شرکت بیوک نسخه فیس‌لیفت‌شده از نمونه Lacrosse را برای بازار چین معرفی کرده است.

به‌دنبال عکس‌های جاسوسی منتشرشده، اکنون بیوک LaCrosse فیس‌لیفت برای بازار چین به‌صورت رسمی معرفی شد. این سدان اکنون با تغییرات قابل توجهی در بدنه و فهرست انتخاب پیشرانه عرضه شده است. با‌ وجود اینکه شرکت اُپل دیگر زیر مجموعه جنرال موتورز نیست، اما به نظر می‌رسید که در طراحی قسمت جلویی این خودرو از مدل Insignia اپل الهام گرفته شده است. چراغ‌های LED صاف، جلوپنجره و قاب کرومی به‌کاررفته در جلوپنجره از نکات قابل‌توجه طراحی چهره این خودرو هستند. سپر جلو هم‌اکنون به‌روزرسانی شده و در قسمت زیرین خود، دو قاب کرومی را جای داده است.

همین رویه در قسمت پشتی خودرو هم در پیش گرفته شده و چراغ‌های کشیده و نازک به‌وسیله قاب کرومی به‌ّهم وصل شده‌اند که در کل ظاهری کشیده به قسمت عقبی می‌بخشند. قاب پلاستیکی زیر سپر هم‌اکنون طراحی متفاوتی دارد و دو خروجی اگزوز کرومی با شکلی متفاوت را در خود جای داده است. نمای جانبی خودرو تقریبا بدون تغییر باقی مانده است، اما احتمالا بیوک رینگ‌های جدیدی را برای LaCrosse فیس‌لیفت در نظر خواهد گرفت. اکنون انتخاب‌های هیجان‌انگیز جدیدی در فهرست موتورها دیده می‌شود. به گزارش سایت GM Authority، بیوک LaCrosse فیس‌لیفت اولین خودرویی خواهد بود که از نسل هشتم پیشرانه Ecotech جنرال موتورز بهره می‌برد.

این موتور ۲ لیتری توربوشارژ بنزینی، ۲۳۷ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به‌صورت استاندارد به‌همراه جعبه‌دنده ۹ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. اندکی بعدتر، بیوک پیشرانه ۱.۳ لیتری توربوشارژ جدید خود با ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت را هم برای نمونه LaCrosse فیس‌لیفت در نظر خواهد گرفت. خبر ناامیدکننده برای مشتریان اروپایی و آمریکایی این است که نمونه فیس‌لیفت‌شده از LaCrosse تنها در بازار چین عرضه خواهد شد. از طرفی با تعطیلی خط تولید Hamtramck، که نمونه‌های LaCrosse در نظر گرفته شده برای بازار آمریکای شمالی در آنجا ساخته می‌شد، اکنون شانس فروش نمونه فیس‌لیفت‌شده از این خودرو در بازار آمریکا تقریبا به صفر می‌رسد. اما برای بازار چین، این خودرو در خط تولید مشترک جنرال موتورز و SAIC در قسمت غربی منطقه Jinqiao واقع در شانگهای ساخته می‌شود که اکنون تنها کارخانه تولیدی نمونه LaCrosse در جهان هم به‌شمار می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید