بیوک از نسخه جدید انویژن و ورانو در چین رونمایی کرد

    کد خبر :804501

بیوک اگرچه از برندهای برجسته امریکایی بوده اما بیشتر فروش آن شامل بازار چین می‌شود. در این بین به تازگی دو محصول خود را برای بازار این کشور پهناور بروزرسانی کرده که باید به انویژن شاسی بلند و ورانو سدان اشاره کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–یکی از محبوب‌ترین برندهای آمریکایی حاضر در بازار چین بیوک است که امسال نیز برای مشتریان آسیایی خود با دست پر به نمایشگاه شانگهای آمده و با دو محصول جدید Envision Plus و Verano Pro پای به شانگهای گذاشته است.

انویژن پلاس نسخه هفت‌نفره انویژن استاندارد (5 نفره) است. در این مدل شاهد تغییرات چشم‌گیری نیستیم. یعنی حتی نمای جلوی آن نیز بدون دستکاری باقی مانده و فقط درهای آن کشیده‌تر است. با همه این‌ها ساختار مکعبی بدنه و کاهش شیب سقف آن را نسبت به برادر کوچک‌ترش متمایز کرده است.

بیوک انویژن پلاس با طول، عرض و ارتفاع 4845، 1883 و 1695 میلی‌متر وارد میدان شده است. فاصله محوری ویرایش پلاس 2833 میلی‌متر شده که 54 میلی‌متر افزایش را نسبت به مدل استاندارد نشان می‌دهد. در حالی که طول کلی خودرو نیز 183 میلی‌‌تر بیشتر شده است.

بیوک برای این خودرو سراغ همان پیشرانه قبلی 2 لیتری توربوشارژ با 233 اسب‌بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور رفته است. خبر خوب درباره انویژن پلاس نصب یک موتور برقی کوچک و تبدیل آن به یک هیبریدی خفیف است. جعبه‌دنده نیز بدون تغییر 9 سرعته اتوماتیک است.

از سوی دیگر ورانو پرو، خودروی دیگر بیوک بود که در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد. این خودرو درواقع نسخه سدان از کامپکت ورانو به حساب می‌آید که اقبال خوبی در بازار چین پیدا کرده است. این سدان یک محصول خانوادگی خاص برای چینی‌ها به حساب می‌آید. شرکت برای خریداران جوان‌تر ورونا پرو تیپ GS را در نظر گرفته که از المان‌های گرافیکی جذاب‌تر استفاده می‌کند.

اگرچه تغییرات بیرونی این خودرو چنگی به دل نمی‌زند ولی کاملاً مشخص است که کابین مدل جدید جهش پیدا کرده است. در این قسمت دو نمایشگر 10.25 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و نمایشگر پشت فرمان می‌بینیم. جزئیات روشنی از مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده ولی می‌دانیم که پیشرانه آن 1.5 لیتری توربوشارژ خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید