بیت کوین گران شد؛ روزهای خوب در انتظار بازار ارزهای دیجیتال است؟

    کد خبر :822719
بیت کوین گران شد؛ روزهای خوب در انتظار بازار ارزهای دیجیتال است؟

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

با وجود ریزش‌های سنگین ارزهای دیجیتالی در روزهای اخیر، برخی از فعالان این حوزه معتقدند که روزهای خوب در انتظار بازار است.

روند نزولی ارزهای دیجیتالی کماکان شکسته نشده و در این بین انتشار اخبار منفی از سمت دولت‌ها بر شدت افزوده شدن ترس معامله گران در بازار دامن زده است.

صرافی باینانس- بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتالی در جهان به کاربران خود در استان اونتاریو کانادا اعلام کرده است تمامی سفارشات خود را ببندند. در نتیجه سختگیری بیشتر این ایالت بر روی فعالیت صرافی‌های دیجیتالی، باینانس تصمیم گرفته است تا به فعالیت‌های خود در این منطقه پایان دهد.

همچنین سازمان تنظیم مقررات مالی انگلیس با صدور دستورالعملی به صرافی باینانس از آن خواسته است تا در سریع‌ترین زمان ممکن به کلیه فعالیت‌های خود در انگلیس خاتمه دهد. این نهاد همچنین به مشتریان این صرافی در انگلیس هشدار داده است که کلیه مسئولیت‌های تداوم استفاده از این پلتفرم بر عهده خودشان خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با افزایش مقبولیت ارزهای دیجیتالی، قرار است برای نخستین امکان پذیرش این ارزها در ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در سطح کشورهای اروپایی فراهم شود. قرار است امکان پرداخت رمزارزها از ماه نوامبر فعال شود و به تدریج و طی سه سال تعداد این ایستگاه‌های پذیرنده به بالای ۵۰ هزار برسد. هنوز اینکه کدام یک از ارزهای دیجیتالی مورد قبول جایگاه‌های فوق خواهند بود، مشخص نشده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۵.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۵.۴۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۳۰.۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۶.۲۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۵۴ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۴۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در هفتم تیر را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 34,422 ۸۳۷,۷۹۸,۲۵۷
اتریوم 1,974 ۴۸,۰۵۶,۳۰۵
تتر 1 ۲۴,۳۳۷
بایننس کوین 286 ۶,۹۶۷,۶۴۰
کاردانو 1.31 ۳۱,۹۷۶
دوج کوین 0.25 ۶,۲۱۱
ریپل 0.63 ۱۵,۵۴۰
 ای یو اس دی کوین 0.99 ۲۴,۳۳۵

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید