بیت‌کوین سقوط کرد

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۱۹
    کد خبر :905858
بیت‌کوین سقوط کرد

بیت کوین دیشب دوباره به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد و حالا در محدوده ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود.

این روزها بازار رمزارزها ثبات ندارد و بیت‌کوین بسیار شکننده عمل می‌کند. دیروز ظهر بود که ناگهان بیش از ۵ درصد رشد کرد و به ۴۰ هزار دلار رسید اما دیشب دوباره محدوده ۴۰ هزار دلار را از دست داد. حالا بیت‌کوین در محدوده ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود.

اندیکاتور مکدی دیروز در نمودار روزانه در آستانه صدور سیگنال خرید بود اما این اتفاق بیوفتاد. اگر بیت‌کوین به ۴۲ هزار دلار می‌رسید سیگنال خرید صادر می‌شد. صدور سیگنال خرید از طرف مکدی می‌توانست باعث پایان سیگنال نزولی این اندیکاتور شود. این اندیکاتور از زمانی که بیت‌کوین از ۴۶ هزار دلار ریزش کرد سیگنال نزولی خود را حفظ کرده است.

مهم‌ترین حمایت بیت‌کوین محدوده ۳۷ هزار دلار است. اگر این محدوده از دست برود احتمالا بیت‌کوین تا ۳۴ هزار دلار ریزش می‌کند. اگر محدوده ۳۴ هزار دلار از دست برود احتمالا ریزش تا ۳۰ هزار دلار ادامه دارد.

برخی از کارشناسان بیت‌کوین ۲۷ هزار دلاری را محتمل می‌بینند و از دست روند نواحی حمایتی می‌تواند باعث ریزش بیت‌کوین شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، هر کس از بازار پیش‌بینی خود را دارد اما به نظر می‌رسد فعلا صعود بازار زیاد محتمل نیست. زمانی می‌توانیم بگوییم بازار صعود می‌کند که بیت‌کوین بتواند از مقاومت‌های خود عبور کند.

البته برای جلوگیری از ریزش بیشتر بیت‌کوین باید به کانال ۴۰ هزار دلار بازگردد. در غیر این صورت دوباره نواحی حمایتی کانال ۳۰ هزار دلار از دست می‌رود و بیت‌کوین بیشتر ریزش می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید