بهترین دستبندهای تناسب اندام سال 2023

    کد خبر :981957

دستبندهای تناسب اندام در مقایسه با ساعت‌های هوشمند، عمدتا برای افرادی تدارک دیده می‌شوند که به سلامتی خود اهمیت داده و به ورزش کردن می‌پردازند. بنابراین داشتن ابزاری مانند یک دستبندتناسب اندام کارایی دارد.

بازتاب-شاید دستگاه‌هایی چون دستبندهای تناسب اندام چندان محبوبیتی در سطح ساعت‌های هوشمند نداشته باشند اما هستند افرادی که علاقمند به تهیه چنین ابزارهای هوشمندی بوده و می‌خواهند یک گزینه مناسب را تهیه کنند.

به هر حال در این مطلب قصد داریم بهترین‌های دستبند هوشمند را معرفی کنیم.

1-Fitbit Charge 5

دستبندهای تناسب اندام

اگر بخواهیم به یک گزینه کامل اشاره داشته باشیم، آن چیزی نیست جز Fitbit’s Charge 5. با یک بار شارژ روزها می‌توانید این دستبند را به کارگیرید و از طراحی مستطیل شکل بهره می‌برد. این دستبند می‌تواند به نظارت خواب و ضربان قلب شما بپردازد. همچنین از نمایشگر بزرگ AMOLED بهره برده که تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند. نمایشگر حاشیه کمی داشته و از این رو حس بهتری در کاربری ارائه می‌دهد.

Charge 5 دارای حسگرهای EDA برای ردیابی استرس است و در نهایت از اندازه‌گیری ECG و امتیازات آمادگی روزانه پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها در راس ویژگی‌های موجود هستند که از Charge 4 منتقل شده‌اند، به ویژه، پشتیبانی Fitbit Pay و ردیابی داخلی GPS. اولی به شما امکان می دهد با کشیدن مچ دست خود برای قهوه یا مواد غذایی بپردازید، در حالی که دومی به ترسیم دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری و سایر فعالیت‌ها کمک می‌کند. GPS داخلی در اینجا ستاره نمایش باقی می‌ماند زیرا سریع و دقیق است و اگر می‌خواهید ساعت تناسب اندام پوشیدنی متمرکزی داشته باشید، Charge 5 را به بهترین گزینه تبدیل می‌کند.

 

2-Garmin Vivosmart 5

دستبندهای تناسب اندام

یک جایگزین تناسب اندام با ظاهری ظریف‌تر چیزی نیست جز Garmin Vivosmart 5 که 150 دلار قیمت دارد. از Fitbit Charge 5 باریک‌تر بوده و نسبت به دستبندها و سایر جواهراتی که ممکن است به طور منظم استفاده کنید کمی بهتر است.

 اما طراحی جذاب آن تنها بخشی از جذابیت بوده و گارمین می‌داند که چگونه تناسب اندام را ردیابی کند و Vivosmart 5 گواه این است که برای بدست آوردن یک دستگاه توانا، نیازی به گذاشتن صدها ساعت روی یکی از ساعت‌های تناسب اندام این شرکت نیست.

این دستبندتناسب اندام حسگر ضربان قلب و ردیابی خواب دارد که دو مورد مهم سلامتی است. با اتکا به GPS گوشی خود می‌توانید به استفاده از آن بپردازید، هر چند یک GPS داخلی موجود نیست. متاسفانه اپ موبایل مناسبی نداشته و بدون داشتن GPS معایب‌هایی دارد. اما به طور کلی در کنار طراحی شیک، ویژگی‌های لازم را به کاربر خود ارائه می‌دهد.

3- Fitbit Inspire 3

دستبندهای تناسب اندام

دیگر مدلی که باید به آن اشاره کنیم Fitbit Inspire 3 است. اگر بودجه شما 100 دلاری بوده این گزینه بهترین مدل است. این گزینه تمامی ویژگی‌های خاص شارژ 5 را حذف کرده و برخی قابلیت ضروری در آن حفظ شده است.

شما در واقع ردیابی GPS داخلی یا کنترل Fitbit Pay یا Spotify را دریافت نخواهید کرد. البته ردیابی فعالیت، تشخیص خودکار تمرین، هشدارهای گوشی هوشمند و موارد دیگررا خواهید داشت. شایان ذکر بوده نسخه به روز شده دارای طراحی شیک‌تری است و شامل یک صفحه نمایش لمسی رنگی و GPS متصل می‌شود که به شما امکان می‌دهد سرعت و مسافت را در حین دویدن یا دوچرخه سواری در خارج از خانه در حالی که تلفن همراه خود دارید، پیگیری کنید.

بندهای قابل تعویض آن به شما اجازه می‌دهد دستبند تناسب اندام زیبایی داشته باشید. این دستبند با یک بار شارژ 10 روز دوام خواهد داشت و گزینه‌ای ایده آل است.

 

4- Withings Move

دستبندهای تناسب اندام

همه ردیاب‌های تناسب اندام که قبلا ذکر شد به نوع خود جذاب هستند ، اما ظاهر مشابهی دارند. دیگر طرح‌های جایگزین زیادی برای این دستگاه‌ها وجود ندارد. ساعت 95 دلاری Withings Move یک استثنا است و باید آن را از شیک‌ترین ردیاب‌های تناسب اندام دانست که می‌توانید تهیه کنید.

این یک ساعت آنالوگ با چند ویژگی نظارت بر سلامت از جمله ردیابی گام، کالری، فاصله و خواب، GPS متصل، تشخیص خودکار برای بیش از 30 تمرین و طراحی مقاوم در برابر آب است. اما ما واقعاً آن را به خاطر باتری دکمه‌ای آن دوست داریم که می‌تواند تا 18 ماه قبل از نیاز به تعویض دوام بیاورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید