بهترین برندهای تولیدکننده موتورسیکلت در جهان

    کد خبر :997250

اگر به دنبال موتورسیکلت هستید، متوجه خواهید شد که برندهای بی‌شماری در صنعت موتورسیکلت حضور دارند که هر یک سابقه درخشانی برای خود ساختند.

بازتاب- تمام این برندهای موتورسیکلت مزایا و معایب خود را دارند. اگر به تحقیق درباره لیست بهترین برندهای موتورسیکلت بروید، با فهرست بلند بالایی رو به رو خواهید شد. در این بین تصمیم گرفتیم فهرستی از بهترین برندهای موتورسیکلت را لیست کرده و به شما معرفی کنیم تا بدانید کدام شرکت بهترین موتورسیکلت را به تولید می‌رساند.

در ادامه به چند برند برتر صنعت موتورسیکلت را معرفی خواهیم کرد:

 

هوندا

موتورسیکلت

ما لیست خود را با چیزی شروع می کنیم که می‌تواند یکی از الهام بخش‌ترین شرکت‌های موتورسیکلت در نظر گرفته شود. داستان هوندا در طول جنگ جهانی دوم با ساخت رینگ‌های پیستون آغاز می‌شود. متأسفانه، شرکت توسط جنگ ویران شده و سوئیچیرو هوندا موسس مجبور به فروش تجارت شکست خورده خود شد. مهندس بصیر، به جز ممانعت، از درآمد حاصل از فروش برای تأسیس شرکت هوندا موتور استفاده می‌کند و شروع به تولید دوچرخه دارای موتور کرد.

هوندا از آغاز فروتنانه خود به بزرگ‌ترین شرکت موتورسیکلت سازی در جهان تبدیل شده است. این برند از زمان تاسیس تا کنون بیش از 300 میلیون موتورسیکلت فروخت. هوندا با توجه به حجم فروش و محبوبیتش، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های موتورسیکلت سازی در جهان شناخته شود. هوندا همچنین مسئول تک موتورسیکلت پرفروش در سراسر جهان است که به عنوان هوندا کاب شناخته می‌شود.

یاماها

موتورسیکلت

یاماها دومین برند ژاپنی موتورسیکلت ساز در لیست است. کارخانه موتور سیکلت یاماها از بزرگ‌ترین تولید کننده پیانو در جهان شناخته می‌شود. یاماها برند موفق در زمینه موتورسیکلت سازی و ساخت ساز است.

یاماها در حال حاضر دومین شرکت بزرگ موتورسیکلت سازی جهان محسوب می‌شود. از بین همه برندهای موتورسیکلت، یاماها ممکن است از بزرگ‌ترین طرفداران برخوردار باشد. از سال 2004، والنتینو روسی، مسابقه دهنده افسانه‌ای MotoGP، ستاره تیم یاماها بود. بسیاری از طرفداران وفادار او فقط موتور کراس آبی یاماها را لمس می‌کنند.

سوزوکی

موتورسیکلت

دیگر برند موفق صنعت تولید موتورسیکلت جهان سوزوکی است. یک برند ژاپنی که آوازه بلندی در تولید موتورسیکلت دارد. سوزوکی هم مانند یاماها با فعالیت دیگری شروع به کار کرد و پس از جنگ جهانی دوم برند آن احیا شد.

تا اوایل دهه 1970 سوزوکی تنها به تولید موتورسیکلت دو زمانه می‌پرداخت و بزرگ‌ترین مدل آن GT750 بود. در سال 1970، سوزوکی اولین تولید کننده ژاپنی بود که با 20 سی سی قهرمان مسابقات جهانی موتور کراس شد. در همان سال سوزوکی کلاس 500 سی سی  را هم در مسابقات جاده‌ای و هم در موتور کراس معرفی کرد.

 

کاوازاکی

موتورسیکلت

با برند کاوازاکی می‌توان گفت ژاپنی‌ها برترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در جهان هستند. کاوازاکی به عنوان یک سازنده هواپیما شروع به کار کرد. به همین دلیل، برخی از موتورسیکلت‌های اولیه آنها نشانی با “هواپیمای کاوازاکی” روی مخزن سوخت همراه هستند.

کاوازاکی یکی دیگر از برندهای موتورسیکلت بوده که به خاطر موتورهای اسپرت و سریع خود شهرت پیدا کرد. نام کاوازاکی مترادف با نماد نینجا محسوب می‌شود. اکثر موتورهای نینجا کاوازاکی سریع، خوش استایل و باکیفیت هستند. این موتورها توانستند علاقمندان بسیاری را در صنعت موتورسیکلت به خود جلب کنند. کاوازاکی علاوه بر موتورسیکلت اسپرت، مدل‌های سفری و ماجراجویی هم دارد که از جمله باید به کاوازاکی KLR650 اشاره کرد.

بی ام و

موتورسیکلت

BMW Motorrad از سال 1923 موتورسیکلت تولید می‌کند. این برند سال‌ها بوده که موتورسیکلت‌هایی با مهندسی محکم و اثبات شده به تولید می‌رساند. اما وقتی موتورسیکلت‌های BMW به ستاره‌های سری پرطرفدار Long Way Round تبدیل شدند، دوباره خود را تثبیت کردند.

R1200GS و R1200GS Adventure در یک نقطه تقریباً یک سوم کل فروش BMW را به خود اختصاص دادند. اینکه آیا این مدل‌ها واقعاً بهترین برای سوار شدن در سراسر جهان هستند، برای همیشه مورد بحث قرار خواهد گرفت. اما یک چیز مطمئن است: آنها BMW را به عنوان یکی از بهترین برندهای موتورسیکلت در بازار ماجراجویی قرار می‌دهند.

جدای از ماجراجویی، BMW به خاطر موتورسیکلت‌های اسپرت خوش ساخت، موتورهای سفری ورزشی، موتورسیکلت‌های شهری و مدل‌های خیابانی نیز شهرت دارد. اگر به دنبال پرستیژ، مهندسی عالی و نام تجاری موتورسیکلت هستید، BMW همان گزینه موردنظر است.

دوکاتی

موتورسیکلت

دوکاتی ایتالیایی یکی از آن برندهای موتورسیکلت است که مردم عاشق آن هستند. دوکاتی در موتورهای خود کاملاً با فرم و عملکرد عمل می‌کند. در نتیجه موتورها سریع و حرفه‌ای هستند که به آثار هنری شباهت پیدا کردند. در نهایت، تمامی مدل‌های دوکاتی با دست ساخته می‌شوند.

دوکاتی نیز جزو برترین برندهای موتورسیکلت است که در مسابقات موفقیت چشمگیری داشته است. این امر نام تجاری را در قلب و گوش علاقمندان تثبیت کرد. صدای متمایز موتورهای V-twin علامت تجاری دوکاتی به جذابیت این برند می‌افزاید. حتی برخی از ارادتمندان معتقدند که دوکاتی تنها موتورسیکلت دارای روح است.

دوکاتی پادشاه بلامنازع استایل است، بنابراین اگر به دنبال موتورسیکلتی هستید که چیزی فراتر از یک موتور باشد، اما در عین حال عملکردی بالا از خود نشان دهد، این برندی است که باید انتخاب کنید.

هارلی دیویدسون

موتورسیکلت

هارلی دیویدسون در سال 1903 در میلواکی، ویسکانسین تاسیس شد. برند موتورسیکلت در طول قرن گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرد. با این حال، در نهایت با پیروان وفادار در سراسر جهان، توانسته فروش بالایی به خود اختصاص دهد و محصولاتی باکیفیت راهی بازار کند. وقتی صحبت از برندهای موتورسیکلت به میان می‌آید، هارلی دیویدسون احتمالاً بزرگ‌ترین در جهان و مسلماً شناخته شده‌ترین است.

موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون راه را برای سبک چاپر هموار کردند. در اصل، هارلی دیویدسون موتورهای بزرگ تولید می‌کرد. با این حال، اخیراً این برند با مدل‌های هارلی دیویدسون استریت 750 و 500 به بازار موتورهای کوچک نیز روی آورد. علاوه بر این، هارلی دیویدسون با جانور پان آمریکا وارد بازار موتورسیکلت‌های ماجراجویی شده است و در آمریکای شمالی نیز فروش قابل توجهی دارد.

 

KTM

موتورسیکلت

تولید کننده موتور سیکلت اتریشی KTM در سال 1934 تاسیس شد. KTM یکی از بهترین برندهای موتورسیکلت برای مدل‌های کراس است. در طول سال‌ها، طرح‌های KTM تغییر کرده است. در سال 1996، KTM به رنگ نارنجی روی آورد تا از میدان خارج شود. به لطف قهرمانی بی نظیر KTM در مسابقه پاریس-داکار سال به سال، امروزه نارنجی KTM به اندازه قرمز فراری نمادین است.

در اواخر دهه 1990، KTM برای اولین بار قدرت خود را در تولید موتورهای جاده‌ای امتحان کرد. یکی از برندهای پیشرو موتورسیکلت آفرود به KTM کمک کرد تا خود را در بین برندهای خیابانی جای دهد. از سال 2015، KTM تقریباً به مقدار مساوی مدل‌های جاده‌ای و آفرودی تولید می‌کند.

KTM یکی از بزرگترین برندهای موتورسیکلت اروپایی و یکی از بهترین برندهای موتورسیکلت در سراسر جهان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید