بهاره رهنما: هیچ‌گاه از مد پیروی نکرده‌ام

    کد خبر :341699

من ذهن ایده‌پردازی دارم و در همین راستا با شرکت‌های مختلفی در حوزه مشاوره هنری همکاری داشته‌ام. این که لباس عروس من مورد انتقاد بسیاری از خانم و آقایان ایرانی قرار گرفت. و به دلیل فرم و نوع پارچه و پوشیدگی‌اش برای من جالب بود و به جرات می‌توانم بگویم که هیچ‌گاه از مد پیروی نکرده‌ام.

هنرآنلاین: آلبوم “تمام شد” با شعر و دکلمه خوانی بهاره رهنما بازیگر و نویسنده با موسیقی اردوان طاهری به تازگی راهی بازار موسیقی شده است.

رهنما درباره آلبوم “تمام شد” گفت: من از سال 70 نوشتن را شروع کردم و به‌مرور داستان‌ها و اشعارم را در روزنامه‌ها و مجلات و… چاپ کردم. فکر می‌کنم هیچ نویسنده‌ای در زندگی‌اش لحظه‌ای نیست که نزدیک به شعر نباشد یا حتی شاعری که لحظاتش نزدیک به نثر نباشد.

این آلبوم و کتاب شعری که پیش‌تر از من منتشر شد در هیچ‌کدام ادعای شاعر بودن ندارم. ولی به هر حال این‌ها بیشتر لحظات شعرگونه یک نویسنده است که در طول بیست سال شکل گرفته است و به دلیل علاقه دخترم به این اشعار تصمیم گرفتم که آن‌ها را جمع‌آوری کنم و در وهله اول با کمک انتشارات “نگاه” کتابم را منتشر کردم.

در طول این سال‌ها من پیشنهادهای زیادی برای کار صدا داشتم و در اولین همکاری‌ام با آقای دکتر اردوان طاهری در آلبوم “هفت صدا” این اتفاق رخ داد چون رویه آن آلبوم به این شکل بود که هفت هنرمند در عرصه‌های مختلف هنری حضور داشتند که دستی هم در شعر داشتند و یکی از شعرهای من برای آلبوم انتخاب شد و با صدای خودم آن را خواندم.

رهنما به‌عنوان یک بازیگر خانم، که همیشه به‌ ظاهر و نوع پوششش اهمیت خاصی می‌دهد در خصوص استایل و شکل‌گیری آن به نکاتی اشاره کرد و گفت: من ذهن ایده‌پردازی دارم و در همین راستا با شرکت‌های مختلفی در حوزه مشاوره هنری همکاری داشته‌ام. به‌اصطلاح به‌صورت تجربی در طول این سال‌ها می‌توانم بگویم که یک استایلر هستم و در اکثر مراسم‌های دوستانم هم همیشه همه چیز از تزیینات و چیدمان وسایل و… به من سپرده می‌شود و اگر بازیگر و نویسنده نمی‌شدم به این مسیر کشیده می‌شدم.

در واقع این خط فکری و امضایی است که در زندگی‌ام دنبال می‌کنم. مشخصاً فکر و ایده‌پردازی می‌کنم و دوستان خیلی خوبی دارم که می‌توانند ایده‌های من را اجرا کنند. اصولاً به برند اعتقادی ندارم، بلکه بیشتر به امضا و سلایق شخصی‌ام به‌عنوان یک هنرمند توجه می‌کنم. کما این که لباس عروس من مورد انتقاد بسیاری از خانم و آقایان ایرانی قرار گرفت. و به دلیل فرم و نوع پارچه و پوشیدگی‌اش برای من جالب بود و به جرات می‌توانم بگویم که هیچ‌گاه از مد پیروی نکرده‌ام.

او در پایان گفت: به نظرم خانم‌های ایرانی و اصولاً خانم‌هایی که خودشان را دوست دارند، کم‌کم به این موضوع پی می‌برند که هر انسانی یک مدل شخصی دارد و اگر شرایط اقتصادی کمی به سامان باشد – و من امیدوارم مردم ما هر چه زودتر از این ویرانی اقتصادی نجات پیدا کنند – به این نتیجه می‌رسند که با صرف هزینه‌های بسیار کم می‌توانند سبک و استایل منحصربه‌فرد خودشان را داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید