بلاگری که در ویدئو خود آیفون 2 میلیاردی را جعبه گشایی کرد

    کد خبر :989354
آیفون

اخیرا در ایالات متحده چند آیفون نسل اول اپل بدون اینکه از جعبه خارج شده باشند و به صورت بسته بندی اولیه حراج شدند که یکی از خریداران آن مارکز براونلی از یوتیوبرهای مطرح بود.

بازتاب-مارکز براونلی در یوتیوب و اینستاگرام با نام MKBHD شناخته می‌شود. مارکز 40000 دلار (2 میلیارد تومان) برای آیفون مورد اشاره بسته بندی شده نسل اول هزینه کرد تا بتواند شخصا آن را جعبه گشایی کند و برای فالوورها به نمایش بگذارد.

این گوشی هوشمند که تقریباً 16 سال پیش راهی بازار شد، تاکنون بازگشایی نشده و براونلی تصمیم گرفت آن را با قیمت بزرگ تهیه کرده و جعبه گشایی کند. MKBHD همچنین تأیید کرد که این در واقع بسته بندی اصلی اولین آیفون است. برچسب “Lucky You” روی جعبه وجود داشته و خود اپل تأیید کرده که برخی از خرده فروشان در سال 2007 از آن در هنگام فروش گجت‌ها استفاده کرده‌اند.

آیفون

مارکز براونلی یکی از بلاگرهای موفق یوتیوب بوده که توانسته به محبوبیت بسیاری دست یابد. یک بلاگر فناوری که در حال حاضر حساب یوتیوب آن میلیون‌ها دنبال کننده داشته و پیج اینستا آن هم چنین حجمی از فالوور را دارد.

شرکت اپل از سال 2007 تولید آیفون را آغاز کرد و تاکنون چندین نسل این گوشی هوشمند به بازار عرضه شد. جدیدترین نسل آیفون، سری آیفون 14 بوده که چهار مدل داشته و از فناوری‌های مدرنی بهره می‌برند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید