بزودی در تیک تاک می توان ویدئوهای طولانی تر بارگذاری کرد

    کد خبر :839523

تیک تاک در ابتدا با ایده ارائه ویدئوهای کوتاه به علاقمندان شبکه اجتماعی تصویر محور معرفی و ارائه شد. با گذشت زمان این قابلیت فراهم آمد که تولیدکنندگان محتوا ویدئوهای نسبتا طولانی قرار دهند و حال خبر بهتری منتشر شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–براساس گزارش تازه انتشاریافته تیک تاک در حال تست قابلیت بارگذاری ویدئوهای 5 دقیقه‌ای بوده و انتظار می‌رود بزودی کاربران این شبکه اجتماعی بتوانند ویدئوهای طولانی‌تر قرار دهند.

پیش از این محدودیت تیک تاک موجب می‌شد تا کاربران به سراغ یوتیوب و دیگر پلتفرم‌های مشابه بروند. البته این نخستین بار نیست که تیک تاک به دنبال طولانی کردن ویدئوهای شبکه اجتماعی خود است.

سال 2020 هم این شرکت تصمیم گرفت مدت زمان ویدئو را به 3 دقیقه افزایش دهد و چنین هم شد. اینستاگرام هم در ابتدا ویدئوهای 1 دقیقه‌ای را دردسترس قرار می‌داد و سپس با افزوده شدن IGTV این مدت زمان افزایش یافت.

باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا تیک تاک قصد دارد قابلیتی مشابه IGTV را در پلتفرم محبوب خود قرار دهد یا خیر. بی شک تیک تاک بزودی قابلیت طولانی کردن ویدئو تا 5 دقیقه را پس از پشت سر گذاشتن مراحل آزمایشی، عملی کرده و دردسترس همگان می‌گذارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید