بزرگترین مانیتور سامسونگ با سیستم عامل تایزن معرفی شد

    کد خبر :813492

شرکت سامسونگ به تازگی چندین مانیتور اداری و خانگی را برای کاربران و مشتریان خود معرفی کرده که در میان آنها یک گزینه بزرگ 43 اینچی نیز یافت می‌شود. نمایشگری که از سیستم عامل تایزن بهره می‌برد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–شرکت سامسونگ به تازگی یک مانیتور هوشمند 43 اینچی معرفی کرده است. این مانیتور به سیستم عامل تایزن مجهز است و با توجه به اندازه بزرگش، می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای مواردی مانند مولتی تسکینگ، تماشای فیلم، بازی و … باشد. مانیتور M7 سامسونگ از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. سامسونگ در کنار این مدل، از مانیتور M5 نیز رونمایی کرده که 24 اینچی بوده و رزولوشن آن 1080p است. این مانیتورها نسبت به مدل‌های گیمینگ و فوق عریضی مثل G9 اما معمولی‌تر به نظر می‌رسند.

این مانیتور بزرگ برای اهدافی مانند سرگرمی و بالا بردن بهره‌وری کاری طراحی و تولید شده است. همان طور که در ابتدا اعلام کردیم مانیتور M7، یک مانیتور کاملا هوشمند است و بدون نیاز به هیچ دستگاه دیگری، می‌تواند از پس برخی موارد ساده و از پیش تعریف شده بر بیاید. به لطف سیستم عامل تایزن، این مدل می‌تواند بدون نیاز به یک کامپیوتر، برنامه‌های استریم مانند نتفلیکس را اجرا کند.

همچنین کاربران این مدل می‌توانند با استفاده DeX و یکی از گوشی‌های سامسونگ که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، این مانیتور را به یک رایانه تبدیل کنند. مانیتور M7 همراه با یک ریموت کنترل خورشیدی به دست مشتریان می‌رسد. این مانیتور همچنین از دستیار صوتی گوگل، الکسا و بیکسبی پشتیبانی می‌کند. M7 و M5 با توجه به مجهز بودن به اسپیکر، می‌توانند به عنوان یک تلویزیون هوشمند نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

از جمله دیگر قابلیت‌های این مانیتور عظیم می‌توان به پشتیبانی از بازه رنگی HDR10 اشاره کرده. احتمالا با توجه به این که سامسونگ هیچ مشخصاتی درباره DisplayHDR این مدل اعلام نکرده، شاهد میزان حداقلی روشنایی مورد نیاز این ویژگی یعنی 400 نیت باشیم. در زمینه طراحی نیز سامسونگ تمام تلاشش را کرده تا حاشیه‌های صفحه نمایش، بسیار باریک باشند و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته است.

سامسونگ هنوز قیمت مانیتورهای M7 و M5 جدید خود را اعلام نکرده اما قیمت نسل قبلی این مدل‌ها که به ترتیب اندازه‌ای 27 و 32 اینچی داشتند 230 و 400 دلار بوده است. پس انتظار می‌رود قیمت مانیتور M7 جدید با توجه به اندازه بزرگ‌تر و قابلیت‌های بیشتر، بالاتر از نسل‌های قبلی باشد.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید