برگزاری همایش تخصصی آناتومی عملکردی ویژه مربیان ورزش همگانی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۰
    کد خبر :443320

همایش تخصصی آناتومی عملکردی به همت کمیته پیلاتس هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران و به مدرسی پروفسور حیدر صادقی در مجموعه امام هادی (ع) برگزار شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از پایگاه خبری هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران، حمیدرضا قاسمی رئیس کمیته پیلاتس هیئت استان در این خصوص گفت: ما در راستای ارتقای سطح علمی مربیان همگانی این سمینار را با حضور شیما سادات مصطفوی پور دبیر هیئت همگانی استان تهران، مریم صدوقیان نایب رئیس کمیته پیلاتس و 95 نفر از مربیان و دانشجویان تربیت بدنی رشته پیلاتس و دیگر رشته‌های ورزش همگانی در مجموعه فرهنگی امام هادی (ع) برگزار کردیم.

وی با اشاره به اهمیت مدرس در چنین سمینارهایی تاکید کرد: ما در این سمینار از تجربه و علم بالای پروفسور صادق حیدری عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی بهره بردیم که وی در خصوص مفاهیم گوناگون کتاب آناتومی از جمله آناتومی حرکتی، استحوان و مفصل در بدن انسان، عضلات در بدن انسان و حرکت شناسی، عصب شناسی، آناتومی پیلاتس و … از ساعت 9 صبح الی 18سخنرانی و تدریس کرد.

قاسمی خاطر نشان کرد: از امتیاز‌های حضور در این سمینار تخصصی اهدا 10 نمره بازآموزی از فدراسیون ورزش‌های همگانی بود که شرکت کنندگان این امتیاز را همراه با گواهی حضور در سمینار از فدراسیون ورزش های همگانی و هیئت همگانی استان تهران دریافت می‌کنند.

ورزش پیلاتس مجموعه ای از حرکاتی است که با تمرکز برای استفاده ی همزمان از ذهن و جسم از جاذبه، وزن بدن و دستگاه های مخصوص برای افزایش مقاومت بدن کمک می گیرد تا ماهیچه های تثبیت کننده بدن تقویت شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید