کنگره جهانی ورزش همگانی در کره جنوبی برگزار شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۰۳
    کد خبر :153296

فدراسیون ورزشهای همگانی ایران که یکی از اعضای رسمی انجمن بین المللی ورزش همگانی است با هیات 13 نفره در بیست و پنجمین کنگره جهانی ورزش همگانی شرکت کرد.
به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، کنگره جهانی ورزش همگانی که بیست و پنجمین دوره خود را با شعار “Mission 2030: For a Better World Through Sport for All”، جهانی فعال با ورزش همگانی تا سال 2030 در سئول آغاز کرده بود، یکی از مهمترین رخدادهای ورزش همگانی است که هر دو سال یکبار برگزار می شود و مهمترین مباحث، رویدادها و راهبردهای ورزش همگانی در کنگره بررسی و تدوین می شود.

کنگره جهانی ورزش همگانی یکی از مهمترین رخدادهای ورزش همگانی جهان است که با حضور فدراسیونها و انجمن های فعال زمینه توسعه ورزش همگانی و فعالیت بدنی برگزار شد.

کنگره جهانی ورزش همگانی هر دوسال یک بار برگزار می شود و در فاصله زمانی برگزاری هر کنگره، اهم تصمیمات و بحث های دو سال گذشته در کنگره مطرح و راهبردهای آینده ارائه می شود.

این کنگره 450 شرکت کننده از 80 کشور جهان داشت که فدراسیون ورزشهای همگانی ایران نیز که چندی پیش به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در ورزش همگانی معرفی شد در این کنگره حضوری فعال داشت. در این کنگره برنامه های بلندمدت و افق چشم اندازدر حوزه ورزش همگانی معرفی شد.

اهمیت ورزش همگانی، مزایای ورزش همگانی و فعالیت بدنی و وضعیت فعلی و آینده ورزش همگانی در جهان و راهبردهای آینده در ارتباط با افزایش میزان مشارکت مردم جهان در ورزش همگانی تا سال 2030 بخشی از محورهای این کنگره بود.

علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزشهای همگانی، غلامرضا کمانه نایب رییس، میترا روحی نایب رییس بانوان، ملیکا سادات شهاب مدیر روابط عمومی و بین الملل، عزیزاله اختر رییس دفتر حوزه ریاست، امیر عظیم صحتمند، محمدابراهیم خسروی نژاد، حسین باستین، مریم بخشی، محمدعلی رهامی، نصراله نانبده، مهدی محبی، رسول یزدی روسای هیئت های ورزش همگانی استان های کشور از اعضای هیات اعزام شده به کنگره جهانی ورزش همگانی بودند.

کنگره جهانی ورزش همگانی از 23 تا 29 آبان ماه در سئول کره جنوبی برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید