احمدی: فدراسیون‌ها برنامه‌های همگانی خود در سال ۹۸ را اعلام کنند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۷:۴۱
    کد خبر :522179
برنامه‌های همگانی

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: خانواده بزرگ ورزش در امر امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل آن گونه که انتظار عمومی بود حضوری مؤثر داشتند.

وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی که جلسه رییسان فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان سخن می‌گفت ضمن قدرشناسی از جامعه ورزش به خاطر حضور پررنگ در موضوع امداد رسانی به آسیب دیدگان از سیل، عملکرد آن‌ها مؤثر را دانست و افزود: فدراسیون‌ها، هیأت‌ها و قهرمانان ورزشی در این اتفاق ناگوار مورد انتظار جامعه ظاهر شدند.
وی افزود: از همان ابتدای وقوع سیل، با دستور وزیر ورزش وجوانان تمامی مدیران کل استان‌ها فعال شدند و تمامی اماکن ورزشی را در اختیار ستاد بحران قرار دادند و آسیب دیدگان از سیل در این اماکن اسکان داده شدند.
معاون وزیر ادامه داد: بیش از یک هزار و صد مکان ورزشی برای این منظور اختصاص داده شد و ضمن این که حضور پررنگ پنج فدراسیون قایقرانی، کوهنوردی، اتومبیلرانی، نجات غریق و پزشکی ورزشی در امر امداد رسانی نقش مؤثری ایفا کردند.
او در ادامه برپایی بیش از ۳۰۰ برنامه گلریزان ادارات کل سمن‌ها و باشگاه‌ها، راه انداری موکب پخت غذای گرم‌، بسیج دوهزار سمن برای کمک به سیل زده‌ها به مناسبت هفته توسط معاونت جوانان وزارت به آسیب دیدگان از سیل را جمله برنامه‌ای این وزارتخانه برای حمایت از سیل زدگان عنوان کرد.
احمدی هم‌چنین به سفرهای وزیر ورزش وجوانان به مناطق سیل زده و بازدیدهای معاونین و مدیران کل ستادی در طول امدادرسانی را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان و بسیار مثبت در امر امدادرسانی توصیف کرد.
احمدی در پایان گفت: امروز هم پیش از اکران عمومی فیلم تختی برنامه و مراسم کوتاهی با کمک هلال احمر خواهیم داشت تا کمک‌های مردمی و جامعه ورزش برای سیل زدگان را جمع کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید