توضیحات وزارت ورزش و جوانان درخصوص حوادث ورزشگاه آزادی

  • ورزشی
  • جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ ۱۶:۵۰
    کد خبر :1003597
آزادی
وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای درباره اتفاقات رخ داده در مجموعه ورزشی آزادی توضیحاتی ارائه داد.پیرو اتفاقات رخ داده در مجموعه ورزشی آزادی (همایش اتومبیل‌های کلاسیک و درگیری در فدراسیون ووشو) وزارت ورزش و جوانان اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
 علیرغم مکاتبات و موافقت‌های لازم در برگزاری همایش خودروهای کلاسیک، سوءمدیریت عوامل برگزاری و پذیرش بیش از ظرفیت مراجعان، موجب سوءاستفاده برخی از افراد فرصت‌طلب حاضر در همایش شد و اتفاقاتی مغایر با شرع و قانون را به دنبال داشت

بلافاصله پس از پایان مراسم، حسب دستور وزیر محترم ورزش و جوانان، بررسی کارشناسی موضوع پیرامون قصور احتمالی افراد دخیل در برنامه در دستور کار حراست این وزارتخانه و مراجع ذیصلاح قرار گرفته که نتیجه نهایی آن در روزهای آینده اعلام می‌شود.

 بدون تردید حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رعایت اصول اخلاقی بر تمامی موضوعات و فعالیت‌های ورزشی ارجحیت داشته و با هنجارشکنان برخوردهای مقتضی صورت خواهد پذیرفت.

 در خصوص اتفاقات مربوط به فدراسیون ووشو به اطلاع می‌رساند که روز پنجشنبه یک تیرماه ۱۴۰۲ احدی از مراجعان فدراسیون ووشو که فرزندانشان از ورزشکاران این رشته هستند، با ورود از در مجموعه ورزشی آزادی در فدراسیون ووشو حاضر شدند. گویا اختلاف موجود میان این افراد و مسئولان فدراسیون ووشو که دارای سابقه قبلی نیز بوده، موجب بروز درگیری شده و صحنه‌های ناخوشایندی را رقم زد.

 حضور این افراد در مجموعه در شرایطی بود که فدراسیون ووشو در هیچکدام از مکاتبات خود با مدیریت و حراست مجموعه ورزشی آزادی، خواستار ممنوعیت ورود این افراد به مجموعه نشده بود.

پس از این اتفاق بلافاصله با حضور عوامل حراست مجموعه و مأموران پلیس ۱۱۰ موضوع صورت‌جلسه شد تا بررسی تخصصی توسط حراست وزارت ورزش و جوانان صورت پذیرد.در پایان خدمت علاقه‌مندان به ورزش اعلام می‌شود که پس از اتمام بررسی‌ها و روشن شدن موضوع، برخورد قضائی و انضباطی با عاملان و مقصران این اتفاق صورت می‌پذیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید