بررسی برنامه‎های المپیکی شمشیربازی و کشتی در کمیته ملی المپیک

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴
    کد خبر :461677

کمیته ویژه بررسی برنامه فدراسیون‎های نامزد اعزام به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا در حضور مسئولان شمشیربازی و کشتی، برنامه‎های این دو فدراسیون را بررسی خواهد کرد.

با تصویب ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی، کمیته ای با حضور دو نماینده از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بررسی برنامه های فدراسیون ها برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را آغاز کرده است.

این کمیته که متشکل از اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک و علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و نظارت حوزه ورزش وزارت ورزش است و تاکنون با سه فدراسیون نشست داشته، فردا نشست های خود را با مدیران دو فدراسیون شمشیربازی و کشتی ادامه می دهد.

نشست کمیته ویژه بررسی برنامه های المپیکی فدراسیون ها با فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی ساعت ۱۱ برگزار می شود. از ساعت ۱۲ هم نشست با حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی آغاز می شود.

گزارش این دو نشست در نشست هفته آینده ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی ارائه خواهد شد.

وزنه برداری، تکواندو و کاراته سه فدراسیونی هستند که تاکنون نشست اولیه برای بررسی برنامه های المپیکی آنها برگزار شده است.

به گزارش مهر، کمیته ویژه بررسی برنامه فدراسیون های کاندیدای اعزام به بازی های المپیک در حالی نشست با کاراته را برگزار کرده و فردا هم با کشتی تشکیل جلسه می دهد که این دو فدراسیون با سرپرست اداره می شود. موضوعی که در آغاز کار به عنوان یک عامل بازدارنده مطرح بود.

به هر حال آنچه مسلم است انتخابات این دسته فدراسیون ها که با سرپرست اداره می شوند طی ماه های آینده برگزار خواهد شد و بعد از آن اینگونه نشست ها و هماهنگی ها باید رئیس جدید پیگیری شود. همین مسئله می تواند باعث ایجاد اختلال و ناهماهنگی در پیشبرد برنامه ها و اهداف المپیکی فدراسیون ها شود به خصوص فدراسیون هایی مانند کاراته و کشتی که جزو امیدهای کاروان ایران برای مدال آوری در توکیو هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید