برخورد جدی با عاملان ضرب و شتم دستفروشان میدان شهرری

    کد خبر :810105
ضرب و شتم دستفروشان میدان شهرری

شهردار منطقه ۲۰گفت: برخورد قاطع و سریع در انتظار عاملان حادثه دستفروشان میدان شهرری است.

فرهاد افشار شهردار منطقه۲۰ تهران گفت: ضمن پوزش از افکار عمومی و شهروندان محترم، بنده بار‌ها به همکاران تذکر دادم که در اجرای قانون ضمن حفظ اقتدار، از رفتار‌های سلبی و به دور از اخلاق خودداری شود و لذا آنچه رخ داده مورد تایید نیست و ضمن بررسی دقیق مسئله در اسرع وقت با عوامل خاطی و مقصر برخورد می‌شود.

افشار ادامه داد: از این روی، به زودی جلسه‌ای نیز تشکیل و ضمن بررسی دقیق ابعاد حادثه با متخلفین و آمرین و عاملین رفتار صورت پذیرفته با شهروند محترم برخورد قاطع و سریع صورت خواهد گرفت.

وی افزود: باید قبول کرد که دستفروشان بخشی از اکو سیستم شهری هستند که باید بر اساس ضوابطی امکان فعالیت در شهر را داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، افشار گفت: همکاران شهربان ومعبربان برای رفع سدمعبر که حقوق عمومی است و به درخواست کسبه در این محل حضور داشتند و به دلیل این رفتار خارج از عرفی هم که داشتند کمیته‌ای تشکیل شده و تمام افرادی که در این اتفاق تلخ حضور داشتند عملشان از طریق سیستم نظارتی شهرداری تهران درحال بررسی است.

لازم به توضیح است که هم اکنون عوامل مرتب با این حادثه در اختیار بوده و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه‌های نظارتی معرفی شده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید