باگ عجیبی در ویندوز 11 ظاهر شده است

    کد خبر :858647

ویندوز 10 یکی از نسخه‌های بسیار پایدار ویندوز مایکروسافت بود که به جز بعضی از آپدیت‌ها، در بیشتر موارد عملکرد قابل قبولی داشت. اما ویندوز 11، تاکنون مشکلات زیادی داشته که باعث شده تعدادی از کاربران، فعلا قصدی برای مهاجرت به جدیدترین نسخه معرفی شده ویندوز نداشته باشند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ جدیدترین باگ ویندوز 11 مایکروسافت، باعث می‌شود هزاران پوشه خالی در درایو C کاربر به وجود بیاید. تعداد این پوشه‌ها با استفاده از سیستم ظاهرا افزایش می‌یابد. البته این مشکل، چندان تازه نیست و پیش از این هم تعدادی از کاربران، این باگ را به مایکروسافت گزارش کرده بودند. این ایراد که در ویندوز 10 نیز وجود داشت، حالا راهی ویندوز 11 نیز شده است. یکی از کاربران اعلام کرده بود در درایو C کامپیوتر خود، 2451 پوشه خالی پیدا کرده است.  البته تعداد پوشه‌های خالی در تمام موارد یکسان نبوده است.

در صورتی که می‌خواهید ببینید آیا رایانه شخصی شما با ویندوز 11 نیز از این باگ ویندوز 11 رنج می‌برد می‌توانید با مراجعه به درایو C، به این آدرس بروید:

C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local

البته بهتر است خیلی نگران این باگ ویندوز 11 نباشید. این پوشه‌ها با این که شاید به بیش از 2000 برسند، اما در واقع هیچ آسیبی به عملکرد سیستم نمی‌زنند. این پوشه‌های خالی حافظه، مقدار ناچیزی از حافظه داخلی رایانه شخصی شما را اشغال می‌کنند. ظاهرا دلیل به وجود آمدن این پوشه‌ها، ابزاری مربوط به فایل‌های پیکربندی ویندوز 11 است. همچنین گفته می‌شود پاک کردن این پوشه‌های خالی، هیچ مشکلی برای رایانه مجهز به ویندوز 11 شما ایجاد نخواهد کرد.

با توجه به این که تمام این پوشه‌ها دارای افزونه tmp. هستند، احتمالا در موقعیتی نامعلوم، برای ذخیره موقتی فایل‌های بک‌آپ و یا اطلاعاتی به صورت کش مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند. بهتر است بدانید مایکروسافت به صورت خودکار این پوشه‌ها را پاک نمی‌کند اما فایل‌های درون این پوشه‌ها، به صورت خودکار توسط ویندوز 11 پاک می‌شوند. در صورتی که نمی‌خواهید پوشه‌های خالی ساخته شده را پاک کنید هم هیچ مشکلی در عملکرد سیستم شما به وجود نمی‌آید و پاک کردن و یا پاک نکردن این پوشه‌ها، کاملا به شما بستگی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید