باشگاه برشا از بالوتلی و مدیربرنامه‌هایش شکایت کرد

  • ورزشی
  • شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵
    کد خبر :722333

باشگاه برشا با انتشار بیانیه‌ای از ماریو بالوتلی و مدیر برنامه‌های او مینو رایولا به خاطر افترا زدن به این باشگاه شکایت کرد.

رایولا روز گذشته (جمعه) در یک مصاحبه ادعا کرد که باشگاه برشا با ممانعت از ورود بالوتلی به تمرینات و نگرفتن تست کرونا از او برخلاف دیگر بازیکنان تیم، با او رفتار تبعیض‌آمیز انجام داده است. گویا باشگاه برشا پس از بی‌انضباطی اخیر بالوتلی برای حضور در تمرینات، او را در بازگشت‌اش از ملحق شدن به هم‌تیمی‌هایش منع و مجبور کرده که به صورت انفرادی و در زمینی دیگر تمریناتش را انجام دهد. بالوتلی هم با انتشار یک پست در اینستاگرام این ماجرا را تأیید کرده است.

در همین حال باشگاه برشا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بازرسی فدراسیون فوتبال ایتالیا از کادر پزشکی این باشگاه یک روز دیگر هم تمدید شده که دلیل آن ادعای‌های مطرح شده از سوی رایولا و بالوتلی بوده است.

به گزارش تسنیم،در این بیانیه آمده است: لازم می‌دانیم تأکید کنیم که ظاهراً تمدید شدن بازرسی در پی اتهامات کذب و بی‌اساسی بوده که از سوی افراد غیرمسئول مطرح و در رسانه‌ها منتشر شده است. برای رسیدگی به این مورد به خصوص ما وکلای خود را مأمور کرده‌ایم تا علیه افرادی که این ادعاها را مطرح کرده‌اند شکایت کند. باشگاه برشا تأکید می‌کند که به تمامی مقررات مندرج در پروتکل پزشکی پایبند بوده است. متهم شدن به نقض مقررات از سوی یکی از بازیکنان خودمان یک افترای شرم‌آور است و آنهایی که آن را مطرح کرده‌اند به وقتش تاوان آن را خواهند داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید