باز شدن درهای خروجی به روی سرمربی تیم سعید عزت‌اللهی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۸:۴۳
    کد خبر :403379

سرمربی ۴۶ ساله تیم فوتبال ردینگ با قرار گرفتن تیمش در منطقه خطر جدول رده‌بندی چمپیونشیپ انگلیس در آستانه اخراج است.

پائول کلمنت در واکنش به اخبار رسانه‌های ورزشی انگلیس مبنی بر تهدید جایگاهش در راس کادر فنی تیم فوتبال ردینگ و آینده کاری‌اش می‌گوید: می‌دانم که باید در مقام سرمربی مسئولیت نتایج را بپذیرم و من آخرین نفر هم نیستم. ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با مدیر ورزشی باشگاه ردینگ دارم و خیلی به ما کمک می‌کند. همواره حمایت باشگاه از خودم را احساس کردم و می‌خواهند که من و بازیکنانم بهترین عملکرد را در زمین بازی داشته باشیم اما باید توجه داشته باشید برخی چیزها دیگر از دستان من هم خارج است.

سرمربی تیم ردینگ ادامه داد: به خانه نمی‌روم و نگرانی هم ندارم. بیشتر نگرانی من انتخاب بازیکنان و تاکتیک تیمی برای بهترین بازی است. این چیزها در کنترل من قرار دارند اما اگر بخواهم درباره موارد دیگری فکر کنم کار اصلی خودم که بهبود فنی تیم ردینگ است از دست خواهد رفت. تصمیم اخراج من در اختیار باشگاه ردینگ است و می‌توانند آن را اتخاذ کنند. می‌توانند بگوید دیگر بس است و باید چیزی را تغییر دهیم.

به گزارش تسنیم ،تیم ردینگ شب گذشته در غیاب سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی که مصدوم است نهمین شکست فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس را با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم سوانسی پذیرا شد. این تیم با 12 امتیاز رتبه بیست‌ودوم جدول رده‌بندی 24 تیمی چمپیونشیپ انگلیس را در اختیار دارد که منطقه سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید