بازی در ورزشگاه آزادی خاص است/به لحاظ بدنی شرایط ایده‎آلی نداریم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۳۵
    کد خبر :347643

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم و هنوز از لحاظ بدنی درشرایط ایده آل نیستیم.

عبدالله ویسی درنشست خبری پیش از دیدار روز جمعه تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: بازی در آزادی خاص است و می‌تواند خوب یا بد باشد. خودمان امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم. برای آماده‌سازی یک تیم شش هفته نیاز است اما ما فقط چهار هفته فرصت داشتیم، برای همین طبیعی است که از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی نباشیم. می‌توان عقب‌افتادگی تاکتیکی را جبران کرد، اما نمی‌شود توان بدنی تیم را به اندازه‌ای که می‌خواهید بالا ببرید.

وی درباره مشکلات مدیریتی و عدم حضور میلاد میداودی در تمرینات این تیم افزود: مشکلات مدیریتی در نفت مسجدسلیمان باید هرچه سریعتر حل شود. اگر مشکلات مدیریتی ما حل شود مسائل مالی نیز برطرف خواهد شد. تیم هایی مثل ما بازیکنان باتجربه ای مثل میلاد میداودی را نیاز دارند. امیدوارم در نبود این بازیکن بتوانیم خودمان را خیلی خوب نشان دهیم. هرچه سریعتر میلاد برگردد به تیم کمک می شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه نگران نیست مشکلات نفت تهران برای آنها هم اتفاق بیفتد اظهار داشت: وزارت نفت شاید ازلحاظ لجستیکی مثل هتل و محل اقامت به کمک ما آمده باشند اما ازلحاظ مسائل مالی هرگز؛ به همین خاطر ما باید دنبال منابع مالی باشیم. البته نفت تهران متاسفانه مشکلات مدیریتی زیادی داشت و فکر نمی کنم این مشکل برای ما هم اتفاق بیفتد.

به گزارش مهر، ویسی درباره حضورش به عنوان سرمربی تیم شهرستانی در نشست های خبری پیش از بازی افزود: من وظیفه ام را در قبال خبرنگاران انجام می دهم. دوست دارم زودتر بیایم و در کنفرانس ها شرکت کنم. من حتی به کنفرانس قبل از بازی با پارس جنوبی هم رفتم که ۷۰ کیلومتر با عسلویه فاصله داشت. اما گاهی واقعا همکارانم نمی رسند که بیایند چون پرواز هواپیمایی اجازه نمی دهد.

وی درباره حاشیه های به وجود آمده در هفته گذشته میان هواداران که با مطرح شدن شعارهای قومیتی همراه بود، تصریح کرد: نباید به این موضوع تاسف برانگیز بپردازیم تا خودمان اذیت شویم و آن را بیهوده بزرگ کنیم. همه ما انسان هستیم و جایگاه یکسانی داریم. همه ما ایرانی هستیم و زیر یک پرچم زندگی می کنیم. در جام ملت ها و جام جهانی می بینیم که انواع و اقسام نژادها می آیند و از دیدن فوتبال ها لذت می برند. به هیچ وجه نباید مسائل قومیتی را بزرگ کنیم. این مشکلات باعث سرطان در فوتبال می شود. تماشاگران و لیدرها باید با قدرت مقابل این مشکلات بایستند. در چنین بحث های حاشیه ای لیگ هم آسیب می بیند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه درباره رفتار هوادران خوزستانی در باری با پرسپولیس گفت: من از رفتار هوادران خوزستانی دفاع نمی کنم اما باید این موضوع را هم ببینیم که بعضی از هواداران اندکی که به تهران آمدند با توهین هایی روبرو شدند و احترام آنها حفظ نشد. همین موضوع باعث شد در بازی های دیگری که در اهواز انجام می شود عقده گشایی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید