این ماشین لباسشویی دارای جاروبرقی رباتیک است

    کد خبر :1042237
ماشین لباسشویی

Midea ماشین لباسشویی و خشک کن WASHBOT را معرفی کرد. Midea WASHBOT یک ماشین لباسشویی با داک جاروبرقی روباتی است.

بازتاباین یک گجت دو در یک برای شستشوی لباس‌ها و کف‌شویی است. ربات جاروبرقی و ماشین لباسشویی ترکیبی یک رویکرد همه کاره برای تمیز کردن خانه ارائه می‌دهد. WASBOT از طریق کمپین سرمایه گذاری جمعی Indiegogo وارد بازار خواهد شد.

WASHBOT Midea برای بهینه‌سازی فضای محدود در خانه طراحی شده است. طراحی جمع و جور آن، این مدل را به یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان لیست ایستگاه‌های اتصال خود تمیز شونده محبوب تبدیل می‌کند. در مقایسه با Roborock Q Revo Robot Vacuum and Mop که دارای ابعاد 19.2 در 13.4 در 22 اینچ است، بسیار جمع و جور محسوب می‌شود. دارای یک نقطه اتصال واحد برای لوله کشی برای مراقبت از پر شدن آب تمیز و تخلیه آب کثیف است. اتصال واحد، راه اندازی و راه اندازی را بسیار ساده می کند.

ماشین لباسشویی

WASHBOT تمیز کردن ملایم بخار و خشک کردن لباس‌ها را تا دمای 42 درجه سانتیگراد با نیروی هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. این کار نظافت و جاروبرقی خانه را با درجه عالی و کارآمد ارائه می‌دهد. ربات وکیوم و واشر خشک کن می‌تواند در فضاهای تا 200 متر مربع کار کند. مجهز به تشخیص موانع است و سیستم برش خودکار قدرتمند آن به از بین بردن سریع موهای درهم‌رفته کمک می‌کند. داک ایستگاهی به صورت خودکار تخلیه می‌شود و اجازه می‌دهد تا 60 روز کار بدون نیاز به کنترل آن انجام دهید. با تمیز کردن آب گرم و خشک کردن هوای داغ، دستگاه را تمیز و ضدعفونی می‌کند.

عرض خشک کن لباسشویی Midea WASHBOT حدود 24 اینچ است و می‌تواند به خوبی در فضاهای بسته جا شود. Midea می‌گوید که به زودی کمپین تامین مالی جمعی را برای WASHBOT از طریق Indiegogo آغاز خواهد کرد. مشخص نیست چه زمانی این مدل به نمونه تولیدی تبدیل شده و به فروش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید