این قاب آیفون شما را به کیبورد فیزیکی مجهز می کند

    کد خبر :1046964
آیفون

به تازگی یک استارتاپ موسوم به Clicks Technology محصول جدید و منحصربفردی را برای آیفون‌های جدید معرفی کرد که یک قاب صفحه کلید است.

بازتاب-این لوازم جانبی به راحتی روی گوشی هوشمند شما قرار می‌گیرد و از طریق درگاه لایتنینگ یا USB-C متصل می‌شود. این قاب از سیلیکون مرغوب ساخته شده، داخل قاب با جیر پوشانده شده که در برابر خط و خش محافظت می‌شود.

صفحه کلید QWERTY ارائه شده توسط Clicks دارای نور پس زمینه است و با باتری آیفون شما انرژی می‌گیرد. این دستگاه همچنین دارای یک کلید جداگانه برای فعال کردن ورودی صوتی است. Clicks از میانب‌رهایی مانند Cmd+H (بازگشت به دسکتاپ) یا فشار دادن Spacebar در سافاری برای پیمایش در یک صفحه وب باز پشتیبانی می‌کند.

آیفون

هنگام استفاده از Clicks ، تلفن هوشمند به طور قابل توجهی طول آن بیشتر می‌شود که ممکن است هنگام حمل در برخی از جیب‌ها موجب ناراحتی شود. به عنوان مثال، ابعاد آیفون 14 پرو به جای 147 میلی‌متر استاندارد به 188 میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

با این حال، به لطف صفحه‌کلید فیزیکی، صفحه‌کلید مجازی صفحه‌نمایش را اشغال نمی‌کند. قیمت قاب Clicks برای آیفون 14 پرو و 15 پرو 139 دلار است و نسخه آیفون 15 پرو مکس 20 دلار بوده و از فوریه تا مارس 2024 عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید