ایلان ماسک درآمد توییتر را کافی نمی داند/ توییتر کاربران زیاد اما درآمد کمی دارد

    کد خبر :926813
توییتر

نتایج درآمد سه ماهه دوم سال 2022 توییتر نشان می دهد که درآمد سه ماهه دوم آن 1.18 میلیارد دلار بوده و این یعنی کاهش در مدت مشابه قبلی، البته تنها اندکی. با این حال، میانگین کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد (mDAU) آن در مقایسه با سه ماهه دوم سال 16 درصد افزایش داشت و به 237.8 میلیون نفر در سراسر جهان رسید.

بازتاب-1.18 میلیارد دلار مبلغ کمی نیست، اما هزینه‌ها و مخارج توییتر در این سه ماهه بالغ بر 1.52 میلیارد دلار بوده است که نسبت به سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است. این آمار زیان خالص 270 میلیون دلاری را نشان داده که 33 میلیون دلار آن مربوط به “در انتظار تملک” شرکت بود. سه ماهه دوم 2021 کسب سود خالص توییتر به 66 میلیون دلار رسید.

توییتر می‌گوید کاهش درآمد سالانه به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله عدم اطمینان پیرامون شرکت در نتیجه پیشنهاد ماسک که این وضعیت باعث شده توییتر برای تبلیغ کنندگان جذابیت زیادی نداشته باشد. همچنین به رکود اقتصادی و صنعت تبلیغات متزلزل توسط اپل اشاره کرد که دامنه ردیابی کاربران را در سال گذشته محدود کرد، همان دلایلی که اسنپ برای نتایج ضعیف‌تر از حد انتظار در سه ماهه دوم خود ذکر کرد.

حاشیه‌های معامله توییتر و ایلان ماسک ادامه دارد و توییتر با شکایتی که از ماسک کرده امیدوار است مبلغی از این کارآفرین مطرح بدست آورد. توییتر از قاضی پرونده درخواست کرد هرچه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند و شرایط موجود توییتر نیز می‌تواند گواه این امر باشد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید