ایلان ماسک از خرید توییتر منصرف شد/ خطر جدی معامله توییتر را تهدید می کند

    کد خبر :922789
خرید توییتر

سه نفر از منابع نزدیک ماسک به واشنگتن پست فاش کردند که معامله ایلان ماسک برای خرید توییتر در معرض تهدید جدی قرار دارد. تیم ماسک به این نتیجه رسیدند که داده‌های توییتر در حساب‌های اسپم غیرقابل تأیید است.

بازتاب- به گفته یک منبع، تیم ماسک از برخی بحث‌ها در مورد تامین مالی قرارداد 44 میلیارد دلاری، از جمله با طرفی که به عنوان حامی احتمالی نام برده می‌شود، کنار کشیده‌اند. مذاکرات سرمایه‌گذاران در هفته‌های اخیر کاهش یافته زیرا تیم ماسک تردیدهایی را در مورد داده‌های اخیر در پایگاه کاربران توییتر ایجاد کرده است. به گفته مردم، بدبینی تیم ماسک در مورد داده‌های اسپم نشان می‌دهد که آنها اطلاعات کافی برای ارزیابی چشم انداز توییتر به عنوان یک تجارت ندارند.

یک منبع نزدیک این معامله بزرگ بیان داشت: اکنون که تیم ماسک به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند داده‌های توییتر را در حساب‌های اسپم تأیید کند، انتظار می‌رود اقدامات بالقوه شدیدی انجام دهد. این شخص بیان داشته که احتمالاً به زودی تغییر جهت از سوی تیم ماسک وجود دارد.

حساب‌های اسپم تنها دلیلی نیست که ماسک ممکن است سعی کند از معامله فرار کند. قیمت سهام توییتر از زمان پیشنهاد خریدش در آوریل کاهش یافته و این تصور را ایجاد می‌کند که ارزش اعلامی بیش از حد است.

اما رد شرایط معامله برای ماسک آسان نخواهد بود. او تنها در صورتی می‌تواند از معامله خارج شود که اتفاق جدی برای تجارت توییتر بیافتد و کارشناسان حقوقی تردید دارند که مشکل ربات با این تعریف مطابقت داشته باشد. توییتر که در ابتدا با پیشنهاد تصاحب ماسک مبارزه می‌کرد، در صورت از هم پاشیدگی این معامله، به شرکت ضعیف‌تری تبدیل خواهد شد. توییتر اعلام کرد که قصد دارد این قرارداد را نهایی کند. اگر ماسک از این خرید امتناع ورزد می‌بایست جریمه 1 میلیارد دلاری پرداخت نماید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید