ایربادز Tone Free T90 ال‌جی معرفی شد

    کد خبر :932962
ایربادز Tone Free T90

ال‌جی به تازگی چهار ایربادز جدید Tone Free T90، Tone Free T60، Tone Free fit TF7، Tone Free fit TF8 را معرفی کرده است. Tone Free T90 مدل پرچمدار این بوده و دارای چندین ارتقاء نسل به نسل پیشین است.

بازتاب- باید بیان داشت که T90 دارای ساختار داخلی جدید با درایورهای بزرگ‌تر برای تولید بیس عمیق‌تر است. ال‌جی همچنین از گرافن برای کاهش لرزش و در عین حال بهبود کیفیت صدا استفاده می‌کند. ایربادز بی‌سیم T90 اولین هدفون در جهان است که از Dolby Head Tracking در همه محتوا و دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. همانطور که سر خود را حرکت می‌دهید، Dolby Head Tracking صدا را مجدداً تنظیم می‌کند تا تجربه صوتی طبیعی‌تر و همه‌جانبه‌تری داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های جدید T90 می‌توان به مجموعه فناوری صدای اسنپدراگون و بهبود تجربه تماس صوتی به لطف واحد انتقال صدا (VPU) اشاره کرد. به استثنای ویژگی‌های Dolby Head Tracking، VPU، Plug & Wireless و شارژ بی‌سیم، Tone Free T60 دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشابه T90 مانند قابلیت حذف نویز فعال (ANC) با الگوریتم Double Step ANC و Real Time ANC است.

بهینه‌ساز، طراحی کوچک‌تر و سبک‌تر، کیس شارژ UVnano با پوشش وسیع‌تر استریلیزاسیون UV برای استفاده بهداشتی‌تر، استاندارد IPX4 و عمر باتری 9 ساعته با ANC و عمرباتری 20 ساعت با کیس شارژ دیگر ویژگی محصول جدید ال‌جی است.

Tone Free fit TF7 و TF8 برای علاقه مندان به تناسب اندام با استاندارد IP67 و فناوری SwivelGrip برای جا افتادن ایمن و کاربری راحت در گوش در حین ورزش طراحی شده است. از دیگر ویژگی‌های هدفون Tone Free fit می‌توان به ANC، صدای فضایی با فناوری Meridian HSP، کیس شارژ UVnano و عمر باتری تا 10 ساعت با ANC خاموش و 20 ساعت اضافی با جعبه شارژ اشاره کرد.

ال‌جی هدفون‌های بی‌سیم جدید خود را از اواخر ماه آگوست در بازارهای بزرگ جهان عرضه خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید