ایربادز سونی WF-C700 معرفی شد

    کد خبر :985563
سونی WF-C700

سونی هدفون جدید WF-C700  را با طراحی ظریف و وزن کم در کنار قابلیت حذف فعال نویز معرفی کرد. آنها ظاهری اسپرت دارند و قیمتی بالاتر از هدفون WF-C500 برای آنها در نظر گرفته شد.

بازتاب-سونی  WF-C700 با بدنه‌ای سبک وزن و کیس شارژ استوانه‌ای عرضه می‌شود. هدفون جدید TWS از حذف نویز فعال با کنترل صدای تطبیقی پشتیبانی کرده که حذف نویز را بر اساس فعالیت شما تغییر می‌دهد. آنها به طور خودکار بسته به جایی که شما هستید به حالت محیطی تغییر می‌کنند.

طبق گفته این شرکت، وزن هر هدفون WF-C700 تنها 4.6 گرم است. WF-C700N صدایی با کیفیت بالا را با DSEE  مطابق با درایورهای 5 میلی متری و پشتیبانی از کدک‌های صوتی SBS و AAC ارائه می‌دهد. سونی ادعا می‌کند که هدفون‌ها جفت‌سازی چند نقطه‌ای را با به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده ارائه می‌کنند که انتظار می‌رود اواخر تابستان امسال ارائه شود. آنها همچنین مجهز به صدای فضایی 360 Reality Audio بوده و دارای دکمه‌های فیزیکی هستند که امکان برنامه‌ریزی تک، دوتایی و نگه داشتن کنترل را فراهم می‌کنند.

سونی WF-C700

گوشی‌ها زمان پخش قابل توجه 7.5 ساعته با ANC روشن و 10 ساعت بدون ANC ارائه می‌دهند. کیس باتری با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت، این اعداد را به 15 ساعت با ANC روشن و 20 ساعت بدون ANC افزایش می‌دهد. سونی  WF-C700 در رنگ‌های مشکی، سفید، اسطوخودوس و سبز مریم گلی موجود است و در اروپا 130 یورو قیمت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید