بنیامین نتانیاهو:

ایران 50 برابر خطرناک تر از کره شمالی است

    کد خبر :992475
ایران 50 برابر خطرناک تر از کره شمالی است

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ادعا کرد خطر ایران در سطح جهان، 50 برابر خطرناک تر از کره شمالی است. تهدید هسته ای ایران، تاریخ را تغییر خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک روسیه، او روز پنجشنبه در دیدار هیاتی از نمایندگان کنگره امریکا از دو حزب دموکرات و جمهوری خواه گفت: ایران امریکا را شیطان بزرگ می داند. اگر ایران بتواند هر شهر امریکا را با بمب اتمی تهدید کند این باعث تغییر تاریخ و نقشه جهان می شود.

نتانیاهو افزود: اسرائیل به ایران اجازه نمی دهد در نزدیکی مرزهای اسرائیل مستقر شود. اشاره او به مرزهای اسرائیل با لبنان و سوریه بود.

وزیر دفاع اسرائیل: باید آماده هر اقدام احتمالی علیه ایران باشیم

وزیر دفاع اسرائیل هم گفت باید آماده هر اقدام احتمالی علیه ایران باشیم.

وی افزود: در زمانی که همچنان راه حل دیپلماتیک را برای پرونده هسته ای ایران ترجیح می دهیم اما ایران در غنی سازی اورانیوم از زمان امضای توافق برجام، فراتر رفته است. معتقدم هر توافق جدیدی باید وضعیت را به گذشته بازگرداند تا عدم توانایی ایران برای ساخت هر گونه سلاح هسته ای تضمین شود.

یواف گالانت گفت ایران در برنامه هسته ای اش پیشرفت بزرگی داشته است.

وی در سفر به یونان توضیح داد: ایران مواد غنی شده را به نسبت های مختلف انبار کرده است که برای ساخت 5 بمب اتمی کفایت می کند. اسرائیل به هر شکل ممکن برای جلوگیری از رسیدن ایران به آستانه کسب بمب اتمی رفتار خواهد کرد. ایران همچنان غنی سازی 90 درصدی ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید