اپل در آیفون 13 پرو مکس دوربین بزرگی قرار می دهد

    کد خبر :825167

تاکنون شایعات متعددی درباره خانواده گوشی‌های هوشمند آیفون 13 اپل دریافت کردیم. اما جدیدترین گزارش تصاویری را دربرمی‌گیرد که قاب محافظ آیفون 13 پرو مکس را به نمایش گذاشته و اطلاعات جدیدی را فاش می‌کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–به تازگی وب سایت MacRumors تصاویری از قاب آیفون 13 پرو مکس منتشر کرده که نشان می‌دهد این گوشی دارای ماژول دوربین بزرگی است. پیش از این نیز تصاویر قاب آیفون 13 توسط کاربر UnclePanPan ویبو منتشر شد.

طبق تصویر جدید، قاب آیفون 12 پرو مکس در مقابل این مدل کمی ماژول دوربین کوچک‌تری دارد و گویی با حسگرهای دوربین بزرگ در آیفون 13 پرو مکس رو به رو هستیم. اپل قصد دارد با افزود حسگر دوربین بزرگ، کیفیت بیشتری به دوربین نسل بعدی پرچمدار ببخشد.

گفته شده دلیل بزرگ شدن سنسور، افزوده شدن تثبیت کننده تصویر نوری بوده، ویژگی که تاکنون در سری آیفون اپل شاهد آن نبودیم. گذشته از این موارد، شایعاتی به گوش رسیده که سری آیفون 13 چهار مدل خواهد داشت و در شش رنگ متنوع نیز به فروش خواهند رسید.

همچون سال‌های گذشته تاریخ رونمایی آیفون 13 سپتامبر سال جاری است و در اواخر سپتامبر نیز باید شاهد عرضه نسل جدید آیفون اپل باشیم. اطلاعات بیشتری موجود نیست و باید به انتظار ادامه داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید