طرح تعویض آیفون 12 با آیفون 13 در بازرگانی سیب

    کد خبر :874380

همه ما دوست داریم که جدیدترین آیفون‌های بازار را خریداری کرده و از داشتن آن‌ها لذت ببریم. اما هزینه بسیار بالایی که این گوشی‌های هوشمند دارند، به نوسانات بازار ارز داخل کشور اضافه شده است و خرید آن‌ها را برای خیلی از ما سخت می‌کند. حال به نظر شما در این شرایط چه باید کرد؟ بسیاری از علاقه‌مندان به آیفون، راه چاره را در خرید مدل‌های قدیمی آیفون می‌بینند و ترجیح می‌ٔدهند که با گذشت چند سال از ساخت این گوشی‌ها، منتظر کاهش قیمت‌شان بوده و سپس به سراغ‌شان بروند.

خرید گوشی دست دوم هم راه دیگری است که این علاقه‌مندان انجام می‌دهند. این‌ها هیچ کدام روش چندان مناسبی محسوب نمی‌شوند و شما در کل نمی‌توانید فناوری به‌روز گوشی‌های موبایل آیفون که توسط اپل معرفی می‌شود را همان سال تجربه کنید. همین باعث می‌شود که در نهایت به هدفی که داشتید، نرسید. بازرگانی سیب شرایطی را فراهم کرده است که شما را از این مشکل نجات می‌دهد. اگر به فکر خرید مدل‌های مختلف آیفون 13 هستید، به سادگی می‌توانید از طرح تعویض آیفون در بازرگانی سیب استفاده کرده و به‌راحتی یکی از صاحبان گوشی آیفون ۱۳ شوید.

خرید آسان آیفون‌های سال ۲۰۲۱ با طرح تعویض آیفون

شما با این روش، نیازی به خرید آیفون 13 پرو مکس به‌صورت نقدی و با هزینه نجومی‌اش نخواهید داشت. کافی است که در صورت داشتن یک گوشی آیفون قدیمی مانند آیفون ۱۲، قیمت حدودی آن را از سایت استعلام کرده و مابقی مبلغ را به‌صورت نقدی یا اقساطی به بازرگانی سیب پرداخت کنید. این شیوه برای اکثر گوشی‌های قدیمی آیفون فراهم شده است و پس از استعلام و طی مراحل، می‌توانید به‌صورت حضوری به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کرده و خرید خود را نهایی کنید. مراحل بعدی مانند خرید اقساطی گوشی‌های آیفون توسط این مرکز خواهد بود.

این شیوه به شما کمک می‌کند که هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش داده و گوشی خود را با یک مدل جدیدتر و به‌روزتر تعویض کنید. آیفون ۱۲ تفاوت‌های عملکردی جالبی با آیفون ۱۳ دارد. شما با خرید آیفون 13 می‌توانید از فناوری ناچ کوچک‌تر همراه با صفحه نمایش برتر و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کنید. علیرغم اینکه تغییرات بین آیفون ۱۲ و آیفون 13 نسبتا پایین بوده است، اما با نگاهی دقیق‌تر، متوجه خواهید شد که همچنان ارزش خرید آن بالا است و می‌توانید از تراشه‌ای با عملکرد بهبود یافته، دوربین بهتر و حتی باتری بزرگ روبرو شوید. با خرید نقدی این گوشی‌ها، یقینا هزینه بالا و گزافی را باید پرداخت کنید.

بازرگانی سیب این شرایط ایده‌آل را فراهم کرده است تا بتوانید خرید آیفون 13 پرو مکس را در شرایط آسان‌تری انجام داده و صرفا با تعویض گوشی قدیمی خود، بیش از نصف مسیر را طی کنید. یقینا آیفون ۱۲ به‌دلیل جدید بودن گوشی، استثنایی‌ترین شرایط را برای تعویض خواهد داشت و شما بخش بزرگی از هزینه آیفون ۱۳ را بدین واسطه پرداخت می‌کنید. مابقی هزینه را نیز به‌صورت نقدی و اقساطی و با استفاده از دسته چک می‌توانید پرداخت کنید. فراموش نکنید که استفاده از یک گوشی جدید، به معنای برخورداری از فناوری برتر و طراحی زیباتر خواهد بود.

سنسورهای بزرگ‌تر دوربین در آیفون 13

اپل در آیفون 13 امسال از دوربین با سنسورهای بزرگ‌تر استفاده کرده است تا نور بیشتری را به آن‌ها وارد کند و امکان عکس‌برداری بهتر را هم در شب و روز فراهم کرده است. سنسورهای کنونی هنوز هم از تمام گوشی‌های اندرویدی بهتر است و در کنار آن می‌توانیم به قابلیت‌ها و حالات جدید دوربین هم اشاره کنیم. شما هم‌اکنون می‌توانید از حالت سینماتیک در این دوره استفاده کرده و فوکوس متغیر را در حین یا بعد از فیلم‌برداری تجربه کنید. این قابلیت برای ذخیره‌سازی در کیفیت عالی 1080p کاربرد خواهد داشت.

با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید از یک صفحه نمایش پروموشن با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کنید که اتفاقا در آیفون ۱۲ پرو مکس وجود ندارد و تعویض آن با بزرگ‌ترین و بهترین گوشی آیفون 13 می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل از جانب شما باشد. این صفحه نمایش امکان نمایش محتواها با کیفیتی عالی‌تر را فراهم کرده است و برای اولین‌بار، از پنل اولد استفاده می‌کند. همین موارد نشان می‌دهد که اپل فناوری‌های اول خود مانند همین صفحه نمایش را برای خریداران جدید خود فراهم کرده است و حتی خریداران گوشی آیفون ۱۲ در سال گذشته هم آن‌ها را نخواهند داشت.

اپل واچ؛ خریدی مطمئن برای شما

شما می‌توانید با خرید اپل واچ در کنار آیفون 13، از بهترین شرایط برای راه‌اندازی یک ترکیب عالی و شیک بهره ببرید. با خرید اپل واچ می‌توانید از قابلیت‌های تناسب اندام آن همراه با گوشی استفاده کنید. تمام داده‌های مدنظر شما در این گوشی و طی یک اپلیکیشن اختصاصی ذخیره‌سازی خواهد شد و می‌توانید هر زمان که خواستید به آن دسترسی پیدا کنید. فعالیت در باشگاه بدن‌سازی خیلی بهتر انجام خواهد شد و می‌توانید ورزش‌های هوازی خود را در روزهای بارانی و لذت بخش انجام دهید. اپل واچ و آیفون امسال از مقاومت و امکانات بهتری استفاده می‌کنند و کاملا ارزشش را خواهد داشت که محصولات قدیمی خود را با آن‌ها تعویض کنید.

تعویض آیفون ۱۲ با آیفون 13 در بازرگانی سیب

بازرگانی سیب، در یکی از خدمات خود، امکان تعویض آیفون ۱۲ را با آیفون 13 فراهم کرده است و می‌توانید برای خریدی آسان و به‌صرفه از این شیوه استفاده کنید. مابقی مبلغ بعد از تعویض آیفون قدیمی شما، توسط کارشناسان فروشگاه تعیین شده و می‌توانید آن را به‌صورت نقدی یا اقساطی پرداخت کنید.

بازرگانی سیب امکان خرید اقساطی محصولات مختلف اپل مانند آیفون و اپل واچ را در سایت خود فراهم کرده است و می‌توانید با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ به‌صورت نقدی، مابقی را در اقساط ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. این شیوه در شرایطی که قیمت محصولات آیفون در کشور ما با هزینه‌های نجومی روبرو است، می‌تواند انتخاب عاقلانه‌تری از جانب شما باشد و کاملا استرس را دور کند. این روال خیلی سریع طی خواهد شد و تنها کافی است که دسته چکی را همراه داشته و با مراجعه به بازرگانی سیب، امکان خرید آسان و به صرفه را دریافت کنید. همه مدل‌های آیفون امسال در کنار اپل واچ سری ۷ هم جزو این دسته از محصولات هستند.

 

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید