اولین گوشی با پشتیبانی از شبکه 5.5G جهان معرفی شد

    کد خبر :1058745
شبکه 5.5G

China Mobile، یک اپراتور مخابراتی پیشرو در چین، راه اندازی تجاری شبکه 5G-A (5G Advanced) خود را که با نام 5.5G نیز شناخته می شود، اعلام کرد.

بازتاب-سری گوشی اوپو Find X7 اولین گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که از این فناوری جدید پشتیبانی می‌کنند.5.5G بهبودهای قابل توجهی را نسبت به 5G نوید می‌دهد، از جمله ظرفیت شبکه 10 برابر سریع‌تر، اوج نرخ اتصال به ده‌ها گیگابیت در ثانیه و تأخیر در سطح میلی ثانیه. این به دانلود سریع‌تر، پخش روان‌تر و بازی‌های آنلاین پاسخگوتر شناخته می‌شود.

هدف این فناوری جدید بهبود مقیاس اتصال است و شبکه اینترنت اشیا (IoT) در سطح تریلیون‌ها هزینه کم را ممکن می‌سازد. علاوه بر این، 5.5G شبکه های هوا و فضای را یکپارچه می‌کند و به طور بالقوه پوشش گسترده‌تری را ارائه می‌دهد. China Mobile می‌گوید که نقش پیشرو در توسعه استانداردهای 5G-A ایفا کرده است و امسال بزرگ‌ترین استقرار تجاری این شبکه در جهان را در بیش از 300 شهر راه‌اندازی خواهد کرد. این شرکت همچنین قصد دارد عرضه بیش از 20 گوشی سازگار با 5G-A را در طول سال تبلیغ کند.

شبکه 5.5G

برای نمایش شبکه جدید، China Mobile سالن‌های نمایش 5G-A را در مکان‌های مختلف در سراسر چین ایجاد کرده است. مشتریان دارای اوپو Find X7 اولترا می‌توانند از این سالن‌ها دیدن کنند تا شبکه 5.5G را به طور مستقیم تجربه کنند. معاون China Mobile، آقای Gao Tongqing، اظهار داشت که این راه‌اندازی توسعه زیرساخت‌های اطلاعاتی جدید را تسریع می‌بخشد و پتانسیل کامل فناوری 5G را باز می‌کند. این شرکت قصد دارد از طریق مشارکت با تولید کنندگان و تامین کنندگان تراشه، به پذیرش گسترده 5.5G در چین دست یابد.

اولین دسته از 100 شهر که شبکه‌های تجاری 5G-A را دریافت می‌کنند، شامل مناطق بزرگ شهری مانند پکن، شانگهای و گوانگژو می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید