اولین تصویر تبلت غول پیکر اقتصادی اپل

    کد خبر :1048908
اپل

اگر رندرهای فاش شده را باور کنیم، آیپد ایر محبوب اپل ممکن است به‌روزرسانی در طراحی داشته باشد. تبلت قدرتمندی که با طراحی جدید و سخت افزار قدرتمند از راه می‌رسد.

بازتاب-رسانه 91Mobiles مجموعه‌ای از رندرهای CAD از iPad Air آینده را به اشتراک گذاشته و تغییرات قابل توجه جالبی را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد iPad Air جدید ظاهر مدل‌های نسل 4 و 5 را حفظ کند اما بزرگ‌تر خواهد بود. این برای قرار دادن یک صفحه نمایش بزرگ‌تر 12.9 اینچی است. بنابراین از نمای جلو، تا حدودی شبیه آیپد پرو 12.9 اینچی به نظر رسیده، اما حاشیه‌های ضخیم‌تری دارد، شبیه به آیپد ایر 10.9 اینچی.

علاوه بر صفحه نمایش، یکی دیگر از تغییرات بزرگ در عقب است. مدل جدید ممکن بوده دوربین تک لنز و گرد خود را با دوربینی بلندتر و بیضی شکل عوض کند، مانند آنچه در آیفون X و XS شاهد بودیم. گمانه زنی‌های بیشتر حاکی از آن است که آیپد ایر بعدی ممکن است دارای تراشه M2 باشد که ارتقاء یافته‌ای از M1 فعلی است. گفته می‌شود که تولید در اوایل سال 2024 آغاز می‌شود و احتمال عرضه آن در ماه مارس خواهد بود.

اپل

تنها برای یادآوری، نسل  فعلی iPad Air در سال 2022 عرضه شد. جالب اینکه سال 2023 اولین سالی بود که اپل تبلت جدیدی را عرضه نکرد. بنابراین، شایعاتی وجود دارد که در سال 2024، اپل ممکن است کل محدوده آیپد خود را به‌روز کند، همانطور که گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد.

آیپد ایر 2022 دارای صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina IPS LCD با شدت روشنایی 500 نیت روشنایی است. این دستگاه دارای تراشه M1 بوده و با حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه می‌شود.

یک دوربین 12 مگاپیکسلی عریض در عقب و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض در جلو برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد. همچنین شاهد باتری 28.6 وات ساعتی هم خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید